فروش کارتن پلاست طرح جابر پارس خرم آباد

مربیان مهد کودک از کارتن پلاست طرح جابر شفاف و مقوا کرافت طرح دار جهت آموزش شستشوی دست و یا وضو گرفتن مرحله به مرحله روی آن نقاشی می کنند و به روی دیوار سالن و اتاقها نصب می کنند.

از آنجایی که ذهن تصویری کودکان بسیار فعال می باشد و بیشتر از حافظه دیداری جهت یاد گرفتن مطالب استفاده می کنند مدیران و معلمان مدرسه از این محصول برای فراگیری آنان در موارد مختلف استفاده می کنند و در کلاس درس با توجه به نقاشی و کاردستی روی آن به بچه ها آموزش می دهند و کودکان بعد از اتمام صحبتهای مربی خود به پای تخته می روند و از روی روزنامه دیواری که معلم برای آنها تهیه کرده است را به دوستان خود توضیح می دهند تا به خوبی در ذهن خود و دیگر بچه ها حک شود.

در مدارس راهنمایی برای راه انداختن نمایشگاه در مناسبتهای مهم مانند هفته دفاع مقدس در سال نمازخانه از کارتن پلاست طرح جابر شفاف و مقوا کرافت بهره می برند.

دانش آموزان فعال می توانند از روزنامه های قدیمی دوران جنگ استفاده کنند و قسمتهای نوشتاری و عکسهای مهم را برش بزنند و در بخشهایی از این محصول بچسبانند و همچنین در مورد پرچم کشور که هر رنگی نماد طلب آرامش و صلح می باشد و همچنین دفاع سربازان وطن ما از کشورمان را به روی برگه بیاورند تا نسلهای جوان امروزی با گذشته درخشان ایران آشنا شوند و یاد شهدای عزیزمان را زنده نگه دارند.

این محصول سبک و قابلیت تغییر زاویه خوبی در خود دارد که به صورت رولی در بسته بندی خود قرار گرفته است و می توان طوری آن را جهت داد تا روی میز بدون تکیه گاه بایستد.

 

کارتن پلاست پارس

در ایران شرکت کارتن سازی پلاست پارس با بیش از دو دهه در زمینه کارتن سازی و کاغذ کرافت فعالیت دارد و تا به امروز بزرگترین کارخانه کارتن سازی در خاورمیانه می باشد که با تولید سالیانه ۱۲۰۰۰ تن کارتنهای با دستگاه تمام اتوماتیک به چاپ می رساند.

در نوبه خود این میزان از تولید غیر قابل باور می باشد، البته نه تنها این شرکت بلکه اکثر شرکتهای ایرانی دارای پتانسیل بسیار زیادی در زمینه تولید کارتن می باشند که بسیاری از این کارتنها به خارج از کشور صادر می گردد.

فروش کارتن پلاست طرح جابر پارس خرم آباد

از دیگر کارخانه های ایرانی که در زمینه کارتن سازی فعالیت دارد شرکت کارتن پلاست پارس می باشد، این شرکت هم همانند شرکتهای کارتن سازی و مقوا رنگی ایرانی جزو بهترین و با کیفیت ترین محصولات می باشد، امروزه با اینکه کارتنها در ایران با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند.

می توان گفت که در گذشته اینچنین نبوده است و این صنعت به مدت ۸۰ سال می باشد که به ایران آمده و در جهان می توان گفت به مدت ۲۵۰ سال است که این صنعت اختراع شده.

اگر بخواهیم تاریخ اختراع کارتن را تعریف بنماییم می توانیم به چین باز گردیم که این کشور برای اولین بار هزاران سال پیش کاغذ را با استفاده از چوب درختان ساخت و پیش از آن مصر که با استفاده از برگهای بزرگ کاغذ پاپیروس را ایجاد نمود.

 

کارتن پلاست خرم آباد

یکی از مهم‌ترین ویژگیها و خصوصیاتی که کارتن پلاست خرم‌ آباد یا هر نوع کارتن پلاست و مقوا صنعتی دیگری دارد و آن را می ‌تواند از باقی انواع کارتن مستثنی کند این است که قابلیت چاپ دارد و می‌ توان آن را در هر نوع شکلی که مدنظر تولید کننده است تولید کرد به‌ همین سبب می‌ تواند علاوه‌ بر قابلیت جابه ‌جایی محصول، تبلیغات را به بهترین نحو ممکن انجام بدهد همچنین این کارتنها در انواع رنگهای مختلف تولید می‌ شوند و شما می‌ توانید طبق سلیقه خودتان هر رنگی که مطابق با محصول یا نظر شخصی شماست را به تولید کننده سفارش داده و در بهترین کیفیت آن را دریافت نمایید.

فروش کارتن پلاست طرح جابر پارس خرم آباد

از دیگر ویژگیهای مثبت کارتن پلاس خرم آباد وزن بسیار کم آنهاست با وجود مقاومت بالایی که می ‌تواند در برابر ضربه از خودش نشان بدهد از وزن بسیار سبکی برخوردار است و به‌ راحتی می‌ تواند قابل‌ حمل باشد علاوه‌ بر تمام اینها ویژگی‌ ای که سبب می ‌شود حجم استفاده از آن بالا برود قیمت بسیار مناسب آن است به دلیل این‌ که بر پایه مواد پلاستیکی تولید می ‌شود و همچنین به‌ دلیل این ‌که قابلیت بازیافت دارد می‌ تواند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار باشد.

درست همانند کارتن پلاست ساوه و هر نوع کارتن پلاست و کاغذ رنگی تولیدی زمانی‌ که این کارتنها قابلیتهای خود را پس‌ از چند بار مصرف از دست می‌ دهند می ‌توان آنها را بازیافت کرد و دوباره همان کارتن پلاست را از آنها تولید کرد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا