خرید کادو برای روز ولنتاین

ولنتاین یک روز خاص برای عاشقان است که در این روز خاص همه سعی می کنند عشق خود را به طرف مقابل ثابت کنند .

خرید کادو در روز های نزدیک به ولنتاین یکی از دغدغه های اصلی برای همه است . هر فردی می خواهد در این روز خاص بهترین هدیه را برای عشق خود خریداری کند .

در ادامه چند مورد از جذاب ترین کادو ها را به شما معرفی می کنیم ، با ما همراه باشید .

بالبینگ :

شاید برایتان سوال پیش آید که بالبینگ چیست ؟

بالبینگ نوعی از تندیس های نوری است که دارای یک پایه ی نوری و یک صفحه ی آکرلیک می باشد . طرح های مختلف با استفاده از دستگاه لیزر روی صفحه ی آکرلیک حکاکی می شود .

زمانی که نور از پایه به صفحه می تابد طرح یا تصویر درخشان شده و نمایان می شود .

طرح هایی که حک می شوند با گذشت زمان از بین نمی روند ، بر روی این صفحات آکرلیک می توان آرم ها و لوگوها ، متن ها ، شکل های سه بعدی و  حتی چهره ی افراد را حکاکی کرد .

شما می توانید برای ولنتاین چهره ی عشقتان یا یک جمله یا شعر عاشقانه را سفارش دهید و در قالب بالبینگ چهره آن را هدیه دهید .

 

خرید کادو برای روز ولنتاین

سبد هدیه :

شما می توانید به جای این که فقط یک هدیه ی بزرگ برای عشقتان بخرید ، چند هدیه ی کوچک را تزئین کنید و درون یک سبد قرار دهید .

برای این کار می توانید یک سبد یا باکس کوچکی تهیه کنید و داخل آن یک پارچه ی قرمز بیندازید و با یک روبان و چند قلب پلاستیکی آن را تزئین کنید . سپس داخل سبد یک خرس کوچک ، گل رز ، ادکلن و چیز دیگه ای که طبق سلیقه ی طرف مقابلتان باشد قرار دهید .

دفترچه ی خاطرات :

دفترچه ی خاطرات نیز یک کادوی دوست داشتنی دیگر برای ولنتاین می باشد ، اگر عشق شما علاقه ی زیادی به نوشتن دارد می توانید یک دفترچه ی خاطرات بخرید و یک خاطره ی مشترکتان را در آن یادداشت کنید یا می توانید تعدادی از عکس هایتان را در سایز کوچک چاپ کرده و در دفترچه بچسبانید و آن را کادو بدهید .

زمانی که دفترچه را باز می کند و عکس یا یادداشت شما را می بیند متوجه خواهد شد که این یک دفترچه ی معمولی نیست بلکه نشانی از عشق شما به او است .

باکس شکلات :

فرقی نمی کند که شما به یک پسر یا یک دختر بخواهید کادو بدهید زیرا شکلات یک ایده ی مناسبی برای ولنتاین می باشد .

شکلات در شکل و طعم های گوناگونی وجود دارد که برای سلایق متفاوت مناسب است .

برای این که طرف مقابل را بیشتر سورپرایز کنید می توانید یکی از عکس هایتان را چاپ کنید و روی درب باکس بچسبانید یا یک متن عاشقانه روی آن بنویسید .

ست آرایشی کادویی :

هدیه ی جذاب دیگر برای ولنتاین ست آرایشی می باشد که برای بانوان بسیار محبوب است حتی برای خانم هایی که زیاد اهل آرایش نیستند و ارتباط زیادی با آن ندارند نیز هدیه ی جذابی خواهد بود .

ست های آرایشی که به شکل کادویی طراحی شده اند برای ولنتاین مناسب می باشند که دارای ظاهر مناسب و بسته بندی های خوبی هستند .

عطر :

خرید عطر یکی دیگر از هیجان انگیز ترین کادو ها برای ولنتاین به شمار می رود . ادکلن یا عطر مورد علاقه ی عشقتان بهترین هدیه ای است که می توانید به او بدهید ، بهتر است عطر را با روبان قرمز یا پاپیون تزئین کنید.

 

خرید کادو برای روز ولنتاین

دسته گل شکلاتی :

شکلات هایی هستند که به شکل دسته گل طراحی شده اند ، شما می توانید برای ولنتاین از این ایده بهره  بگیرید و طرف مقابل را غافلگیر کنید .

ماگ های عاشقانه :

شما می توانید دو ماگ سفید بخرید و یک عکس را به نحوی طراحی کنید که زمانی این دو ماگ را در کنار هم قرار می دهید یک جمله یا عکس عاشقانه ای را شکل دهد .

این ایده نیز از جذاب ترین ها می باشد و می تواند یک هدیه ی خاص برای ولنتاین باشد .

عروسک :

خرید عروسک در روز  ولنتاین برای بانوان می تواند هدیه ی مناسبی باشد ، اما اگر می خواهید برای مردان عروسک بخرید بهتر است عروسک بامزه ای که شبیه خودشان است بخرید و به او هدیه بدهید .

کتاب :

خانم ها علاقه ی زیادی به رمان دارند می توانید یک کتاب رمان تهیه کنید و در روز ولنتاین به او هدیه بدهید . اما بر خلاف خانم ها ، آقایان به رمان علاقه ی چندانی ندارند بلکه بیشتر علاقه مند به کتاب های فلسفی ، نجوم و علمی هستند. می توانید مطابق با سلیقه ی طرف مقابل برایش کتاب بخرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا