آغاز فروش ویژه سیمکارت همراه اول با تخفیف ۴۰ درصدی

سیمکارت‌های دائمی همراه اول در طرح فروش ویژه این اپراتور با تخفیف ۴۰ درصدی به قیمت ۱۰۰ هزار تومان برای مدت محدود عرضه می‌شود.

موبنا؛ نرگس‌السادات حجازیان – همراه اول همزمان با فرا رسیدن فصل زمستان از کمپین فروش این اپراتور با عنوان «فصل همراهی» رونمایی کرد. در طرح فروش ویژه همراه اول، متقاضیان می‌توانند با خرید سیمکارت دائمی ضمن بهره‌مندی از تخفیف ۴۰ درصدی، از بسته خوش‌آمد ۳۰ گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۶ ماه مکالمه درون شبکه نیم‌بها و ماهانه ۱۰۰ پیامک هدیه به مدت ۶ ماه بهره‌مند شوند.

آغاز فروش ویژه سیمکارت همراه اول با تخفیف 40 درصدی

برای خرید سیمکارت‌های دائمی همراه اول با تخفیف ویژه در دو ماه دی و بهمن، کافی‌ است به فروشگاه‌ آنلاین همراه اول از طریق این لینک مراجعه کنید و با ارسال رایگان سیمکارت خریداری شده را دریافت کنید. همچنین اگر علاقه‌مند به خرید حضوری سیمکارت هستید می‌توانید از طریق مراکز فروش و خدمات این اپراتور که آدرس آن‌ها در این لینک موجود است، سیمکارت مورد نظر خود را تهیه کنید.

به غیر از قیمت رقابتی و هیجان‌انگیز سیمکارت‌های دائمی همراه اول، متقاضیانی که در بازه زمانی کمپین «فصل همراه» در دو ماه دی و بهمن نسبت به خرید سیمکارت اقدام کنند، در قرعه‌کشی ماهانه این اپراتور نیز شرکت می‌کنند.

آغاز فروش ویژه سیمکارت همراه اول با تخفیف 40 درصدی

براساس اعلام همراه اول تمام متقاضیانی که در بازه زمانی این طرح نسبت به خرید سیمکارت دائمی این اپراتور اقدام کنند، در قرعه‌کشی ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون‌ تومانی این اپراتور که هر ماه برگزار می‌شود نیز شرکت خواهند کرد.

در پایان گفتنی است همراه اول با ثبت رکورد بیش از ۷۰ میلیون سیمکارت فعال، بزرگترین اپراتور ارتباطی ایران است. این اپراتور در حال حاضر بیش از ۵۳ درصد از بازار تلفن‌همراه کشور را در اختیار دارد و در حوزه توسعه‌یافتگی سایت‌های فعال شبکه نیز همراه اول رتبه نخست را به خود اختصاص داده، به‌طوری‌که این اپراتور ۱۶ هزار و ۵۰۷ سایت نسل چهارم، ۱۸ هزار و ۶۲۵ سایت نسل سوم و بیش از ۲۸ هزار سایت دوم فعال در سراسر کشور دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا