تریل اسپرت ۲۰۲۲ چگونه خودرویی است؟ (+فیلم و عکس)

ارتفاع این تریم در مقایسه با نسخه استاندارد ۱۰ میلیمتر از سطح زمین افزایش داشه و برای رینگ های ۱۸ اینچی آن لاستیک های آفرودی در نظر گرفته شده است.

موبنا؛ مازیار دانیالی هوندا از مدل ۲۰۲۲ شاسی بلند پرفروش خود یعنی پاسپورت رونمایی کرده است. این محصول در بازار آمریکا با قیمت پایه حدود ۴۰ هزار دلار عرضه می شود. در جدول زیر تریم ها و قیمت آنها مورد اشاره قرار گرفته است:

از منظر طراحی، پاسپورت ۲۰۲۲ در تمامی قسمت ها کم نقص و با توجه به کلاس قیمتی خود یک انتخاب مناسب برای مشتریان بویژه خانواده ها محسوب می شود. چراغ های اصلی جلو الگوی جذاب و گرافیک داخلی جدیدی را ارائه می دهند.

برای تمامی تریم ها از پیشرانه ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر با ۲۸۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر استفاده شده است. تنها گزینه برای جعبه دنده نیز نمونه ۹ سرعته اتوماتیک خواهد بود.

تریم ایی اکس-ال با نمایشگر استاندارد ۸ اینچی ویژه سیستم سرگرمی، شارژر بی سیم تلفن همراه، مونوروف الکتریکی، گرم کن صندلی ها در ردیف جلو، سنسورهای پارک عقب و جلو، ریموت استارت، درب صندوق عقب بازشونده با ریموت و پوشش چرم برای صندلی ها و جزئیات کابین ارائه می شود.

اما جذاب ترین تریم پاسپورت ۲۰۲۲ را باید تریل اسپرت بدانیم زیرا جزئیات افرودی ویژه ای را همراه دارد که آنرا بیشتر مورد توجه مشتریان ماجراجو قرار می دهد. ارتفاع این تریم در مقایسه با نسخه استاندارد ۱۰ میلیمتر از سطح زمین افزایش داشه و برای رینگ های ۱۸ اینچی آن لاستیک های آفرودی ۲۴۵/۶۰ در نظر گرفته شده است.

همچنین در قسمت جلوپنجره و سپر جلو تغییراتی با سایر تریم ها مشاهده می شود.

در نمای داخلی نیز لوگوی تریل اسپرت با جزئیات نارنجی رنگ حضور دارند. برای این نسخه آپشن آینه جانبی تاشونده خودکار و گرم کن برای برف پاکن ها بصورت استاندارد ارائه می شوند.

اما گرانترین مدل پاسپورت ۲۰۲۲ همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، الیت نامگذاری شده که آپشن گرم کن و تهویه صندلی ردیف جلو و عقب و همچنین گرم کن فرمان جز امکانات استاندارد آن است.

تمامی تریم ها در بخش ایمنی مجهز به آخرین نسخه از دستیار ایمنی اختصاصی این کمپانی با نام هوندا سنسینگ هستند که شامل ویژگی هایی مانند هشدار برخورد، ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، هشدار کمربند برای ردیف عقب و… می شود.

گفتنی است سابقه ارائه پاسپورت به سال ۱۹۹۳ باز می گردد که تا سال ۲۰۰۲ روی خط تولید بود و در دور بعد از سال ۲۰۱۸ به برنامه تولیدی هوندا، بازگشت.

نسل یک پاسپورت

نسل یک پاسپورت

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا