دانلود بازی قبیله‌ها – شبیه‌سازی روستا (+مود)

The Tribez: Build a Village – قبیله ها: ساخت روستا یکی از پرطرفدارترین و برترین بازی های سبک استراتژیک – شبیه سازی روستا از Game Insight برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده است و جدیدترین نسخه اش به همراه مود پیش روی تان قرار دارد!

موبنا – این بازی شما را برای سفر به یک جزیره مرموز و شگفت انگیز دعوت می کند که در آن باید به کشف سرزمین های جدید بپردازید و با ساخت انواع مکان های مختلف اقتصاد قبیله – روستا را توسعه داده و وضع آن را بهبود ببخشید! شما می توانید با ایجاد یک شهر دلخواه با مکان های مختلف از جمله کارخانه ی چوب، درختان مختلف و نانوا قبلیه تان را رونق ببخشید و با دیگر قبایل به تعامل بپردازید.

دانلود بازی قبیله‌ها – شبیه‌سازی روستا (+مود)

وظیفه ی شماست که مردمان صلح دوستی که در پشت کوه ها قرار دارند و خانه های شان از سنگ و کاه درست شده را به درجه ی بالایی از اقتصاد برسانید و ساعت ها خود را سرگرم سازید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. شما در بازی The Tribez: Build a Village با انواع شخصیت های جدید ملاقات خواهید کرد و با ایجاد خانه های مختلف در مکان های دلخواه قبیله را گسترش می دهید و قادر خواهید بود به قبایل همسایه با فرستادن غذاها و پول ها کمک کنید. سرزمین پر رمز و رازی که در ان شما به ماجراجویی می پردازید Tribezmen نام دارد و وظیفه شما همانند دیگر بازیهای مشابه مدیریت کلی قبیله و نظارت برروی ساخت و سازها و گسترش آن می باشد.

دانلود بازی قبیله‌ها – شبیه‌سازی روستا (+مود)

برخی از ویژگی های بازی The Tribez اندروید:

  • بازی در ۶ جزیره ی مختلف و متنوع برای ایجاد یک قبیله متفاوت
  • در دسترس بودن بیش از ۱۰۰ ساختمان های کاربردی و تزئینی
  • در دسترس بودن بیش از ۱۴ ساختمان مختلف برای جمع اوری منابع
  • بودن بیش از ۷۰۰ مکان شگفت انگیز برای کشف کردن توسط بازیکن
  • دارا بودن گرافیک عالی به همراه انیمیشن های جذاب و شگفت انگـیز
  • پشتیبانی کامل از اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی ۲.۲ و بالاتر
  • کیفیت صداگذاری عالی برای تجربه ی هیجان برانگیزترین بازی استراتژیک

دانلود بازی قبیله‌ها – شبیه‌سازی روستا (+مود)

بازی The Tribez: Build a Village تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و با کسب امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ بر اساس هزاران رای از محبوب ترین ها به شمار می رود! بر خلاف بازیهای مشابه، این بازی به صورت آفلاین صورت می پذیرد و برای تجربه آن نیازی به اتصال اینترنت نخواهید داشت و همین آفلاین بودنش دلیلی شده تا ما علاوه بر عرضه نسخه اصلی، نسخه مود بازی را نیز در اختیارتان قرار دهیم و از همان ابتدا بتوانید با پول زیاد قبلیه خود را با سرعت نور رونق ببخشید.

توجه : اگر نسخه مود بازی را انتخاب کردید، کلا آفلاین بازی کنید و اتصال اینترنت قطع باشد چون حساب بازی شما مسدود می شود.

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۱۶۵ مگابایت

دانلود فایل نصبی مـود بازی با لینک مستقیم – ۹۷ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا