پاپ آپ و تاثیر آن در تبلیغات

پاپ آپ‌ها بزرگترین سازه نمایشگاهی قابل حمل هستند که جهت تبلیغات به کار می‌روند.

به عنوان یک محصول تبلیغاتی میتوان از چاپ پاپ آپ نام برد پاپ آپ ها یکی از محصولات چاپ دیجیتال میباشند از این محصول در فضا های بزرگ به خصوص نمایشگاه ها استفاده میشه که علاوه بر تبلیغات باعث سر و شکل دادن به غرفه ها نیز میشه البته در فضای آزاد نیز از این پاپ ها استفاده میشه . برای اطلاع از چاپ بنر کوثر پرینت به لینک قبل مراجعه کنید.

پاپ اپ ها بزرگترین سازه نمایشگاهی قابل حمل هستند که جهت تبلیغات به کار میروند. پاپ آپ علاوه بر پوسته چاپی که به وسیله چاپ دیجیتال و در ابعاد گوناگون تهیه می شود دارای یک سازه آلومینیومی می باشد که در محل نصب پاپ آپ سر هم میشه به دلیل اینکه این سازه به راحتی فابلیت جمع شدن و داره اگر فرد درخواست دهنده یک پاپ اپ سفارش بده میتواند در چندین نمایشگاه اون و استفاده کند و حتی در شرکت خودش هم میتونه استفاده کنه از آن.ازجمله انواع آن تخت،منحنی،استوانه ایی و …

پاپ آپ و تاثیر آن در تبلیغات

پس از تهیه این پاپ اپ ها شما یک سازه فلزی و خریداری کردید که دارای یک کیف مخصوصه و میتونید ان را به هم متصل کنید وصل کردن ان ها نیاز به دانستن تخصص نداره و هرکسی میتواند این کار را انجام دهد.

ازنظر کاربرد آن در تبلیغات باید بیان کرد پاپ اپ ها دارا ی تنوع در سایز بندی ،قابلیت تعویض چاپ،استفاده در مکان ها و موقعیت های گوناگون ، استفاده حداکثر پوشش با حداقل تجهیزات و هم چنین قابلیت نصب پروژکتوراز این پاپ ها در نمایشگاه های بین المللی و مراسم مذهبی، سالن های همایش و غرفه های نمایشگاهی و هم چنین انواع کنفرانس های ورزشی و … استفاده میشه.

از جمله مزایا استفاده از پاپ ها اینه که بسیار راحت متصل میشن، کم جا هستندو هزینه استفاده از انها بسیار مقرون به صرفه است چون با یه عدد سفارش دادن میتونید در چند جای مختلف از آن استفاده کنید.اگر شما نیاز داشته باشید که غرفه نمایشگاهیتون به طور کامل تزئین کنید یکی از بهترین گزینه ها استفاده از پاپ آپه.

تابلو فلکسی چیست و در چه مواردی استفاده میشود

پاپ آپ و تاثیر آن در تبلیغات

تابلو فلکسی یکی از انواع تابلو های تبلیغاتیه که بسیاری از کسب و کارها از استفاده میکنند استفاده از این تابلو های تبلیغاتی بسیار زیاد شده به طوری که امروز در سر در تمامی یا بهتر بگیم اکثرکسب و کار ها از آنها استفاده میشه. اطلاعات کامل چاپ فلکسی فوری در لینک قبل موجود میباشد.

نام فلکسی به عنوان متریالی که قابلیت انعطاف پذیری داره استفاده میشه.شاید بتوان گفت که جنس انها میتونه شبیه به بنر باشه اما با تفاوت بسیار بزرگی که نور را از خودشون عبور میدهند بر خلاف بنر ها تابلو فلکسی بافت نرمی داره و جنس آن روکش ابریشمی یا پوشش کوتینگ باشه.

پس میتوان گفت دلیل عبور نور در آن ها همینه این تابلو ها چندین ساله جایگزین مناسبی به جای تابلوهای پلاستیکی شده اند. تابلو فلکسی به دلیل متریالی که دارد در برابر اشعه های خورشید، گرد و خاک، باد و رطوبت بالای هوا بسیار مقاوم می باشد

پاپ آپ و تاثیر آن در تبلیغات

از این تابلو ها در موارد زیر استفاده میشه :

ساخت تابلو برای بیلبورد های مختلف

برای ساخت تابلو های تبلیغات محیطی و میدانی

ساخت تابلو فلکسی برای سر درب مغازه ها و فروشگاه ها

برای ساخت تابلوی شرکت ها

این تابلو ها به صورت ریلی، مکعبی، اسکلت فلزی و سپری ساخته می شود که براساس نیاز مشتری انتخاب میشه. در هر صورت پوشش تابلو از جنس فلکس است

استیکر شیشه ای چیست؟

پاپ آپ و تاثیر آن در تبلیغات

از استیکر شیشه در بسیاری از موارد مختلف استفاده میشه. از چاپ استیکر برای نمایش لوگو خدمات فروش یک محصول و حتی روی ویترین مغازه های یک سوپر مارکت فروشگاه ها و نمایشگاه ها و پاساژ های بزرگ و تمامی مراکز تجاری اداری استفاده میشه.

چاپ استیکر دارای قابلیت تزئیناتی است که از در اتاق های پر بازدید و مراکز تجاری اداری بسیار استفاده میشه. شما این استیکر ها رو در سطح شهر زیاد دیدین مثلا رو شیشه اتوبوس برای تبلیغات. یکی از مهم ترین مسئله ها در چاپ استیکر ان است که باید حتما از جوهر مرغوب استفاده بشه تا ماندگاری بیشتری داشته باشه این استیکر ها. موارد استفاده آنها در موارد زیر نیز میباشد همچنین چاپ استیکر اختصاصی کوثر پرینت در لینک قبل میباشد.

استفاده در تبلیغات بک لایت و لایت باکس

برای کارهای سه بعدی میتوانید روی زمین یا سرامیک هایی که زمینه ی رنگی روشن دارند نصب کنید

استفاده برای مصارف خاص که نیازمند نمایش دو طرفه باش

فواید و مضرات چاپ استیکر شیشه ای چیست؟

پاپ آپ و تاثیر آن در تبلیغات

چاپ با کیفیت و سرعت بالا و تیراژ بالا
ضد آب و قابل شستشو
چاپ ارزان
مقاوم در برابر پارگی
قابلیت نصب و جداسازی آسان
چاپ در ابعاد و اندازه های مختلف بدون محدودیت در طرح و رنگ

مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی
مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت و سایر عوامل محیطی

انواع این استیکر های شیشه ایی

مات ،براق، کریستالی

اینکه از چه استیکری استفاده کنید متناسب با نیازو هدف و مکانی که میخوایید استفاده کنید باید انتخاب بشه و مورد استفاده شما قرار بگیره.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا