جوایز هیجان‌انگیز هفتگی همراه اول به مشترکان «همراه من» و «اوانو»

همراه اول تابستان ۱۴۰۰ را با جوایز ویژه آغاز کرده و هر هفته یک میلیارد ریال جوایز نقدی به ۱۶ برنده خوش‌شناس اهدا می‌کند. کمپین تابستانی این اپراتور که با شعار «این تابستون برنامه‌هات جایزه داره!» از ۱۹ تیر ماه سال جاری آغاز و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

موبنا؛ مریم عباسی – برای شرکت در مسابقه تابستانی همراه اول کافیست دو اپلیکیشن «همراه من» و «اوانو» را نصب کرده و از آن‌ها استفاده کنید. با نصب اپلیکیشن‌های مذکور شانس شرکت در قرعه‌کشی هفتگی کمک هزینه خرید دستگاه‌های دیجیتال به مبلغ یک میلیارد ریال را پیدا می‌کنید.

قرعه‌کشی‌ها به‌صورت هفتگی و منظم بین تمام کسانی که هر دو اپلیکیشن را نصب کرده و از آن‌ها استفاده کرده باشند، انجام خواهد شد و دو نفر برنده جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید لپ‌تاپ، چهار نفر برنده جوایز ۱۰۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید گوشی هوشمند و ۱۰ نفر برنده جوایز ۲۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید ساعت هوشمند خواهند شد. بدین ترتیب هر هفته ۱۶ مشترک این اپراتور که دو اپلیکیشن مذکور را نصب کرده‌اند، برنده جوایز می‌شوند.

بد نیست بدانید همراه‌من و اوانو جزو مهم‌ترین سامانه‌های دیجیتال همراه اول هستند و کاربردهای فراوانی برای مشترکین این اپراتور دارند.

اپلیکیشن همراه من اپلیکیشن رسمی همراه اول بوده و جامع‌ترین سامانه خدمات مربوط به همراه‌اول است که استفاده از آن مزایای متعددی را برای مشترکین به همراه خواهد داشت، از طرفی اپلیکیشن جامع اوانو که از پلتفرم‌های دیجیتال جدید همراه اول است، خدمات متنوعی نظیر خدمات فروشگاهی، مالی و اپراتوری را به کاربران خود ارائه می‌دهد. یکی از موضوعات حائز اهمیت وجود کیف پول مشترک بین این دو اپلیکیشن است که به آسانی امکان بهره‌مند شدن از خدمات آن‌ها را میسر می‌سازد.

سوپر اپلیکیشن «اوانو» نیز با ارائه مجموعه‌ای کامل و هدفمند از سرویس‌های کارآمد و پرتقاضای روز، برای پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران ساخته شده است. در این اپلیکیشن، تلاش شده تا فرایندهای خرید، پرداخت قبض، انتقال وجه و چندین سرویس ضروری دیگر، ساده‌ و کارآمدتر از پیش در اختیار کاربران قرار بگیرد. هدف از ساخت و عرضه اوانو، برداشتن گام‌هایی محکم و استوار برای تقویت و بهبود صنعت دیجیتال این مرز و بوم است.

جوایز هیجان‌انگیز هفتگی همراه اول به مشترکان «همراه من» و «اوانو»

اپلیکیشن «همراه من» نیز برای مشترکان سیمکارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول یک برنامه کاربردی محسوب می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مذکور به آسانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از خدمات همراه اول استفاده کنند و به مدیریت سیمکارت‌های خود بپردازند.

این اپلیکیشن شامل نسخه وب، اندروید و iOS و نسخه وب‌اپلیکیشن (PWA) بوده و امکان دسترسی آسان به خدمات آنلاین همراه اول را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. همراه‌من جدید در دو حالت ساده و پیشرفته، قابلیت‌های گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به «امکان خرید و مدیریت تمامی بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک»، «درصد اعتبار بیشتر در خرید شارژ»، «پرداخت و تسویه حساب آنی صورتحساب» و «اتصال به کیف پول دیجیتال همراه اول» اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا