مرکز تلفن مجازی «فون وب» راهکاری برای مدیریت فروش

حتما صفحه چت همزمان را در بسیاری از سایت ها مشاهده کرده اید و این روش در واقع از چند سال اخیر تنها راه ارتباطی بین کاربران سایت ها و کارشناسان بخش فروش بود ولی با کمک این روش جدید یعنی فون وب میتوانید یک ارتباط صوتی رایگان و امن را در اختیار داشته باشید.

با توجه به پیشرفت روز به روز تکنولوژی باید با آن همراه بود تا بتوانید به موفقیت دست یابید. با توجه به این پیشرفت های روزافزون فون وب به شما کمک می کند تا با تکنولوژیِ همراه شوید. فون وب برای شما محصولاتی را ارائه می دهد تا دیگر از شر تماس ها با هزینه های هنگفت راحت شوید.

فون وب چیست و مرکز تلفن مجازی چگونه افزایش سودآوری برای مجموعه شما به ارمغان می آورد؟

فون وب سایتی است خدماتی ابری ارائه می نماید. این محصول با بهره گیری از تکنولوژی وب آر تی سی برای شما کاربردهایی را به همراه دارد که از طریق پروتکل وب است. فون وب از طریق امکاناتی از قبیل خط تلفن مجازی که تمامی خدمات خود را بر بستر وب برای مشتریان ارائه میدهد.

فون وب با داشتن قابلیت هایی مانند شماره گیری روی مرورگر و داشتن آیکون تماس برروی وب سایت یه کمک مرکز تلفن مجازی آمده است. می دانیم که مرکز تلفن برای انلاین. رجیستر کردن داخلی های خود به نرم افزار هایی در این زمینه و یا سافت فون نیاز دارد.

مرکز تلفن مجازی با استفاده از فون وب میتوانند داخلی های خود را به صورت آنلاین ارائه دهند.کسب و کار هایی که به صورت آنلاین فعالیت دارند می دانند که هر مشتری که وارد وب سایت میشود بابت هر ورود هزینه های مستقیم و غیر مستقیم زیادی را به همراه دارند که باید پرداخت شود. اگر با بالا بردن نرخ تبدیل وبسایت از ابزار هایی استفاده کنیم که بتوانند حتی با درصد کمی این شرایط را بهبود ببخشند، حجم بالایی از سود و برآورد های مالی نصیب شما خواهند شد.

مرکز تلفن مجازی «فون وب» راهکاری برای مدیریت فروش

فون وب چه توانایی هایی دارد؟

  • فون وب خط تلفن شما و وب سایت شرکت تان را ادغام می نماید.
  • مشتریان خارج از کشور شما با فون وب افزایش پیدا می کند.
  • تماس را برای شما به صورت رایگان و از طریق اینترنت برقرار می نماید.
  • سطح رضایت مشتری را افزایش می دهد.
  • نیاز شما را برای خرید خطوط جدید برای شرکت را از بین می برد.

حتما صفحه چت همزمان را در بسیاری از سایت ها مشاهده کرده اید و این روش در واقع از چند سال اخیر تنها راه ارتباطی بین کاربران سایت ها و کارشناسان بخش فروش بود ولی با کمک این روش جدید یعنی فون وب میتوانید یک ارتباط صوتی رایگان و امن را در اختیار داشته باشید.

با خرید خط تلفن و مرکز تلفن مجازی چگونه می توانیم به مجموعه خود کمک کنیم؟

فون وب این امکان را به شما میدهد که بتوانید در هر صفحه از سایت، آیکون مشخصی داشته باشید. مشتریان شما می توانند تنها با کلیک بر روی آیکون فون وب اقدام به برقراری ارتباط از طریق یک تماس صوتی رایگان توسط مرورگر نمایند. در اینجا ابزار هایی مثل لب تاب تبلت و تلفن های همراه وظیفه برقراری ارتباطات را بر عهده دارند.

همچنین می توانید با استفاده تهیه خط تلفن مجازی و مرکز تلفن مجازی از ارتباطی پایدار و منظم و کنترل شده بین افراد درون سازمان و حتی در ارتباط با مشتری برخوردار باشید.

مرکز تلفن مجازی «فون وب» راهکاری برای مدیریت فروش

مزایای فون وب برای مشتریان وبسایت شما

در هر لحظه می توانید با این ابزار تجربه یک تماس رایگان بر بستر وب را داشته باشید. با فون وب دیگر تماس های شما به تاخیر نمی افتد و یا فراموش نخواهد شد.

مرکز تلفن مجازی چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد؟

فون وب برای کسب و کار هایی که امکان تهیه دفتر کار را ندارند یا در دفاتر اشتراکی مشغول به کار هستند که جابه جایی های زیادی را تجربه می کنند با ارائه خط تلفن مجازی بهترین و ایده آل ترین امکانات را در اختیار شما قرار میدهد.

همچنین با ارائه مرکز تلفن مجازی علاوه بر امکانات خود مرکز تلفن امکاناتی از قبیل تلفن های گویا، تعریف زمان کاری، ثبت نمودن گزارشات و ضبط مکالمات را در اختیار مدیران کسب و کار قرار می دهد تا ارتباطات تلفنی بهتری در زمینه کسب و کار خود را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا