نکاتی طلایی در خرید تشک

در صورتی که شما بد خواب هستید یا خواب کافی ندارید، می تواند نشانه این باشد که شاید تشک شما راحت نیست. خستگی و خواب آلودگی در صبح، به سختی از تختخواب بیرون آمدن وکج خلق بودن صبحگاهی نشانه بدخوابی شما است.

مطالعات نشان می دهد افرادی که با تحقیق و مطالعه تشک جدیدی را خریداری کرده اند، خواب بهتری را تجربه می کنند. در ادامه این مقاله از تشک خوشخواب همراه ما باشید.

دیگر این روزها صدای پنبه زن ها را در کوچه های پرازدحام شهرها کمتر می شنویم دیگر خبری از زدن پنبه های تشک نیست. این روزها کم کم انواع تشک های فنری و اسفنجی روی تختخواب خانه ها جای تشک های دست دوز را می گیرند. ما یک سوم عمرمان را روی تشک می گذرانیم چون یک سوم عمرمان را در خواب به سر می بریم. با این حساب خرید تشک مستقیما با کیفیت خواب و در نتیجه سلامتی در ارتباط است.

تشک های اسفنجی و فنری تشک هایی هستند که اغلب در بازار مصرف دیده می شوند ولی در این بازار هفت رنگ، بازار تشک های تقلبی (اصطلاحا زیر پله ای) هم داغ است. تشک های تقلبی همان تشک های غیر استاندارد هستند. این تشک ها بسیار سبک و ارزان قیمت تر از تشک های اسفنجی اند و بیشتر از دو سه ماه عمر نمی کنند.

بعضی از افراد فکر می کنند اگر تشک خیلی سفت باشد بهتر است که این تشک ها طی مدت کمی با چند بار استفاده، خراب و غیرقابل استفاده می شوند. این تشک ها به طور معمول در کارگاه های کوچک و بدون مجوز تولید و روانه بازار می شوند. برخی فروشندگان نیز تشک های خود را با اسامی مشابه مارک های معروف سازنده تشک به فروش می رسانند که کیفیت و استانداردهای یک تشک سالم را ندارند. بعضی دیگر از فروشندگان نیز مارک دوخته شده کنار تشک را پاره و جدا کرده و این تشک ها را به جای تشک های داخلی و خارجی به فروش می رسانند. نمونه دیگری از تقلب در بازار تشک به این شکل است که برخی تولید کنندگان کارگاهی و زیرپله ای، با مراجعه به در منازل و خریداری تشک های فنری دست دوم و قدیمی، این تشک ها را مجددا بازسازی کرده و با رنگ و طرح جدید و استفاده از روکش نو، به جای تشک نو می فروشند. این تشک ها به مرور انواع و اقسام بیماری های پوستی را برای مصرف کنندگان به دنبال دارند. شما به عنوان یک مصرف کننده باید بدانید می توانید شکایات خود را پس از خرید چنین تشک هایی با سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و یا اتحادیه ندافان در میان بگذارید.

چه تشکی استاندارد است؟

هنگام خرید می بایست به آرم استاندارد محصول توجه نمود و گواهینامه استاندارد را از فروشنده درخواست کرد. اگر قصد خرید تشک دارید باید بدانید یک تشک استاندارد چه ویژگی هایی دارد. اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ویژگی های خاصی را برای یک تشک استاندارد در نظر گرفته است. یک تشک استاندارد باید بسته به ساختار تشک، فنر مناسبی داشته باشد. همچنین دارای عایق هایی از الیاف ضد باکتری و ضد حساسیت باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرایط آماده سازی و بسته بندی تشک از پارامترهایی است که نشانه مرغوبیت تشک است.

 

تشک سفارشی رویا

گاهی برخی از کاربران به صورت سفارشی اقدام به به تهیه تختخواب در ابعادی غیر استاندارد می نمایند یا به علت ناآگاهی در هنگام خرید تختخوابی غیر استاندارد را تهیه می نمایند بنابراین باید به دنبال مراکزی برای سفارش تشک در ابعاد مورد نظر باشند.  تشک رویا  بنابرسلیقه و نظر مشتری ساخت اینگونه ازتشک ها را از مدل تشک بونل به عهده می گیرند. قیمت این تشک ها بسته به سایز با توجه به قیمت تشک استاندارد نزدیک به آن بدون تخفیف محاسبه می شودو ۲۰ درصد به مبلغ بدون تخفیف جهت تهیه سفارشی آن در خط تولید اضافه خواهد شد. جهت خرید تشک رویا با ما در تماس باشید.

راهکار ساده در تمیز کردن تشک رویا

  1. ابتدا با جاروبرقی سطح تشک رویا را از گرد و غبار و ذرات ریز آلودگی پاک کنید.
  2. اگر تشک رویا لک شده یا بر اثر ریختن مایعات بر روی آن نمناک شده است جوش شیرین را بر روی نقاط لک شده بپاشید و چند دقیقه صبر کنید.
  3. جوش شیرین لکه هارا از بین می برد و رطوبت را جذب می کند و بوی نامطبوع نم را از بین خواهد برد.
  4. ترکیب جوش شیرین و مایع ظرفشویی لکه بر قوی بوده که به بافت پارچه تشک رویا آسیب نمی زند و طول عمر آن را کاهش نخواهد داد.
  5. بعد از طی مراحل بالا تشک رویا را در فضای باز در معرض نور خورشید قرار دهید تا کاملا خشک شود.

تکش ویستر

تشک ویستر از زیر مجموعه های گروه سرمایه گذاری تات است. از سال ۱۳۸۵ حدود  ۱۴ سال از زمان تاسیس آن می گذرد.و با استفاده از مهندسان فنی و دانش آموخته به همراه استفاده از دستگاه هاو ماشین آلات تمام اتوماتیک گامی مطلوب در جهت تولید محصولات با کیفیت با قیمت مناسب بردارد و سهمی بسزا در ایجاد اشتغال جوانان با انگیزه ایفا کرده است. هدف نهایی شرکت ویستر جلب منافع مشتریان و ایجاد رابطه ای برد برد با مشتریان است. توجه به نیاز بازار و جلوگیری از تولید مازاد، سهم قابل توجه دربازار فروش بدست آورد.

نکاتی طلایی در خرید تشک

فروشگاه اینترنتی خوابکوخرید اینترنتی تشک

فروشگاه اینترنتی خوابکو در حال حاضر تخصصی ترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی تشک و کالا خواب جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدید ترین محصولات در سرویس خواب برای تمامی گروه های سنی میباشد و میتواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه هارا برطرف کند.

فروشگاه اینترنتی خوابکو این امکان را برای شما فراهم کرده که به راحتی هر کجای ایران که باشید به بهترین شرکت های تشک از جمله تشک رویا,  با قیمت مصوب شرکتی دسترسی پیداکنید و یک انتخاب مناسب با توجه به نیاز شما و حمل رایگان,  پرداخت در محل,  میتواند منجبر به یک خرید رضایت بخش باشد . با توجه به بازار متنوع و سردرگم کننده  کالای خواب,  خوابکو سعی در آشنایی مشتریان خود با کالاهای اصلی و با کیفیت دارد که  دارای گارانتی معتبر و سطح کیفیت بالا باشد.

تلفن تماس:

۰۹۱۲-۰۶۹۶۵۲۹

۰۲۱-۲۸۴۲۲۹۲۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا