دانلود بازی دوچرخه سوار دیوانه اندروید (+مود)

Mad Skills BMX 2 – دوچرخه سوار دیوانه بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای رسینگ و دوچرخه سواری از استودیوی بازیسازی Turborilla برای اندروید است که مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم!

موبنا – در بازی Mad Skills BMX 2 شما با کاربران دیگری از سراسر دنیا به صورت آنلاین و آن هم در پیست های مسابقه ای که با دقت تمام و با دست طراحی شده اند مسابقه خواهید داد! مسابقه ای که نه تنها تونایی های شما در دوچرخه سواری بلکه عقل تان را هم به چالش خواهد کشید! اگر عاشق ورزش های هیجان انگیز هستید یا خودتان یک ورزشکار حرفه ای هستید یا حتی گیمری هستید که تفننی بازی می کنید، بدون شک عاشق بازی Mad Skills BMX 2 خواهید شد! تمام قوانین فیزیک در طراحی و ساخت این بازی رعایت شده است و در ان ده ها دوچرخه مختلف با قدرت های منحصر به فرد وجود دارد که با پیروزی در مسابقات و کسب امتیاز می توانید ان ها را یکی پس از دیگری خریداری و باز کنید و در مسابقات از ان ها استفاده کنید! سیستم سفارشی سازی دوچرخه نیز به شما امکان سفارشی کردن دوچرخه را می دهد! در اخر اینکه بازی پیش رو چندین حالت مختلف را شامل میشود و می توانید برای روزها به گوشی میخکوب تان کند!

دانلود بازی دوچرخه سوار دیوانه اندروید (+مود)

 

بازی Mad Skills BMX 2 تا به امروز حدود ۵۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ را کسب کرده است و ما جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. بازی نسخه اولی ندارد و سازنده بجز این بازی، تنها بازی Mad Skills Motocross 2 را در کارنامه اش دارد!

دانلود بازی دوچرخه سوار دیوانه اندروید (+مود)

تغییرات نسخه ی V2.2.0 :

*  بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

دانلود بازی دوچرخه سوار دیوانه اندروید (+مود)

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۸۳ مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم – ۸۴ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا