شاسی بلند روسی با شباهت به یک تویوتای محبوب! (+عکس)

تصاویری از فضای داخل کابین این محصول در دسترس نیست اما پیش بینی می شود همه چیز در سطح اقتصادی ارائه شده باشد.

موبنا؛ مازیار دانیالی لادا نیوا نام یک کراس اوور جمع و جور است که از سال ۱۹۷۷ تا کنون توسط کمپانی روسی آووتواز روانه بازار شده است. در سال ۲۰۰۳ طی همکاری آووتواز با جنرال موتورز نمونه تغییر برند یافته شوورلت نیوا نیز روی خط تولید رفت که در نهایت جنرال موتورز تمام سهام خود را به خودروساز روسی واگذار کرد. این خودرو نیز همانند سایر تولیدات روس ها در این بخش فاقد زیبایی مطابق با استانداردهای روز و پیشرفت های فناورانه مرتبط، است.

مدل تغییر برند

مدل تغییر برند

اگر به تاریخ صنعت خودروی روسیه علاقه مند هستید؛ مطالعه این لینک پیشنهاد می شود.

نیوا تراول ۲۰۲۱

اکنون تصاویری از مدل ۲۰۲۱ نیوا با نام کامل لادا نیوا تراول منتشر شده که چهره ای امروزی تر یا بهتر بگوئیم قابل تحمل تر را به عنوان یک شاسی بلند ارائه می دهد.

در اولین نگاه، مخاطب به سرعت متوجه کپی روسی از تویوتا و بهره برداری از الگوی دماغه محصولاتی مانند  راو۴ و  ۴رانر می شود. جزئیات پلاستیکی حجیم علاوه بر دماغه در سایر قسمت های بدنه مانند فندرها(گلگیر) و بالای رکاب در نمای جانبی مشاهده می شود تا ظاهری آفرودی برای نیوا تراول ۲۰۲۱ ایجاد کند.

تصاویری از فضای داخل کابین این محصول در دسترس نیست اما پیش بینی می شود همه چیز در سطح اقتصادی ارائه شده باشد.

در بخش فنی نیز می توان به حضور سامانه تمام چرخ محرک در حالت استاندارد برای تمامی تریم ها اشاره کرد. برای پیشرانه احتمالا از نمونه ۱.۷ لیتری با ۸۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۲۷ پوندفوت استفاده می شود که با یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی هماهنگ خواهد شد.

اعداد مورد اشاره برای دوران کنونی و حتی در سطح ابتدایی ترین محصولات چینی نیز قابل مقایسه نیستند. با چنین پیشرانه ای نیوا تراول طی ۱۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد! و بیشینه سرعت نز برابر با ۱۴۰ کیلومتر برساعت خواهد بود.

مدل های قبلی این محصول حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار دلار قیمت دارند که احتمالا مدل جدیدتر مقداری بالاتر در همین محدوده قرار خواهد گرفت.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا