بهترین نسخه چارجر با چشمان قرمز! (+عکس)

آمار مصرف سوخت برای این چارجر ۲۰۹۰ کیلوگرمی برابر است با ۱۹.۶ لیتر در شهر، ۱۱.۲ لیتر در بزرگراه و ۱۵.۶ لیتر در حالت ترکیبی.

موبنا؛ مازیار دانیالی – داج با معرفی چارجر هلکت طی سال های اخیر یکی از جذاب ترین سدان های خیابانی را به صنعت خودرو معرفی کرده است. محصولی که از پیشرانه ۷۹۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۷ پوند فوتی برخوردار بوده و می تواند اوج ماجراجویی های خودرویی برای هر شخصی باشد.

اما به تازگی تصاویری از هلکت ردآی مدل ۲۰۲۱ منتشر شده که به اعتقاد کارشناسان بهترین نسخه ارائه شده در این خانواده خواهد بود.

هلکت ردآی 2021؛ بهترین نسخه چارجر با چشمان قرمز! (+عکس)

بیشینه سرعت این گربه فوق سریع برابر با ۳۲۶ کیلومتر برساعت است که نشانگر سرعت بالای آن در خط مستقیم است اما مهندسان داج شاخص فرمان پذیری آنرا بهبود داده اند و همچنین با استفاده از سیستم تعلیق تطبیقی جدید، ویژگی های این سدان خشمگین در مسیرهای پرپیچ و خم را نیز بروزرسانی کرده اند.

در هلکت ردآی ۲۰۲۱ سوپر شارژ ۲.۴ لیتری استاندارد که تا پیش از این روی هلکت استفاده می شد جای خود را به نمونه بزرگتر ۲.۷ لیتری داده است. ظرفیت سیستم خنک کننده نیز دو برابر شده تا پیشرانه ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر راحت تر و سریع تر خنک شود.

مجموعه پیشرانه با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. خودرو طی ۳.۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

سیستم ترمز بزرگ ۶ پیستونه از برند حرفه ایی برمبو نیز وظیفه توقف این هیولای جهنمی را برعهده دارد. رینگ ها در حالت استاندارد ۲۰ اینچی هستند و با لاستیک های پیرلی پی-زرو هماهنگ شده اند.

آمار مصرف سوخت برای این چارجر ۲۰۹۰ کیلوگرمی برابر است با ۱۹.۶ لیتر در شهر، ۱۱.۲ لیتر در بزرگراه و ۱۵.۶ لیتر در حالت ترکیبی.

قیمت پایه برای گرانترین گربه چشم قرمز جهان برابر با ۷۸۵۹۵ دلار است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا