مقایسه قیمت یک سدان ارزان طی دو سال (+عکس)

در بخش پیشرانه تمامی تریم های ۲۰۲۱ ورسا از نمونه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱.۶ لیتری با ۱۲۲ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر استفاده می کنند.

موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل سدان ورسا ۲۰۲۰ را از کمپانی نیسان در گروه خودروی عصر ایران مورد نقد و بررسی قرار دادیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. همانطور که اشاره شد ورسا هموراه به عنوان یک سدان مقرون به صرفه در بازار جهانی مطرح بوده و سطح بالایی از کیفیت و امکانات را با توجه به رده قیمتی خود ارائه می دهد.

به تازگی تصاویر و اطلاعات مربوط به مدل ۲۰۲۱ این خودرو منتشر شده که نکته جالب سیاست قیمت گذاری یا بهتر بگوئیم حفظ قیمت یک سدان اقتصادی از جانب تولیدکننده ای مطرح مانند نیسان است. در جدول زیر می توانید قیمت تیپ های ۲۰۲۱ ورسا را مشاهده و با مدل سال گذشته آن مقایسه کنید:

مقایسه قیمت یک سدان ارزان قیمت جهانی طی دو سال/ وقتی تغییرات قیمت نهایت به 100 دلار می رسد! (+عکس)

از امکانات خودرو که البته برخی در حالت آپشن ارائه شده و به تریم بستگی دارد؛ می توان به: ترمز اضطرای اتوماتیک با توانایی تشخیص عابر پیاده، ترمز اتوماتیک عقب، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نور بالای تطبیقی، نمایش نقاط کور دید راننده، شناسایی علائم ترافیکی مسیر، کروز کنترل ساده و تطبیقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، گرم کن صندلی ردیف جلو و … اشاره کرد.

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۷ اینچی هستند. در بخش پیشرانه نیز تمامی تریم های ۲۰۲۱ ورسا از نمونه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱.۶ لیتری با ۱۲۲ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر استفاده می کنند. این مجموعه با جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا سی وی تی هماهنگ می شود.

شاخص مصرف سوخت برای جعبه دنده دستی برابر با ۸.۷ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر، ۶.۷ لیتر در بزرگراه و ۷.۸ لیتر در حالت ترکیبی است. این آمار برای نمونه سی وی تی برابر است با ۷.۳ لیتر در شهر، ۵.۸ لیتر در بزرگراه و ۶.۷ لیتر در حالت ترکیبی.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا