دانلود اپلیکیشن رنگ آمیزی طرح های آماده مخصوص اندروید

نقاشی کشیدن یکی از هنر هایی است که هزاران سال است در بین انسان ها رواج دارد. این هنر در طول عمر دراز خود دچار تحولات بسیاری شده و سبک های مختلفی از آن ایجاد شده است.

مجله آنلاین موبنا – نقاشی رنگ روغن یکی از سبک های نقاشی است که به دلیل زنده بودن رنگ ها در آن، پرطرفدار تر از بقیه سبک ها بوده و آثار بزرگی مثل لبخند ژکوند را در این سبک داریم. نقاشی کشیدن هم مثل همه هنر ها، به یادگیری و تمرین فراوان نیاز دارد. همین زحمت فراوانی که در این مسیر وجود دارد، بسیاری از علاقه مندان به نقاشی را از وارد شدن به این هنر منصرف کرده است. بسیاری هم نه به دلیل سختی مسیر، بلکه به دلیل داشتن مشغله های فراوان و نداشتن وقت، نمی توانند به صورت حرفه ای وارد نقاشی شوند. برای این که این افراد هم بتوانند از نقاشی کردن لذت ببرند و خلاقیت خود را پرورش دهند، کتابچه های رنگ آمیزی محبوبی به بازار عرضه شده است که در آن ها نقاشی به صورت یک طرح بی رنگ وجود دارد و رنگ آمیزی آن به عهده فرد گذاشته شده است. در میان کتابچه های رنگ آمیزی، تابلو های رنگ روغن هم وجود دارد که علاقه مندان بسیاری دارند. با وجود گوشی های هوشمند و تبلت ها، دیگر نیازی به خرید لوازم رنگ آمیزی، بوم و کتابچه رنگ آمیزی ندارید و تنها با نصب برنامه ای که امروز خدمت شما معرفی می کنیم، می توانید به لذت نقاشی دست پیدا کنید. ColorPlanet: Oil Painting Color by Number Free عنوان یک اپلیکیشن برای رنگ آمیزی طرح های آماده به صورت رنگ روغن، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Games Vessel توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در این برنامه می توانید انواع طرح های مثل حیوانات، گل ها، انسان، غذا، مناظر،‌ ساختمان و … را در دسترس داشته باشید. تعداد زیادی رنگ وجود دارند که بسیار واقع گرایانه طراحی شده اند و حس نقاشی کردن در واقعیت را به شما خواهند داد. برای این که در استفاده از برنامه و پیدا کردن امکانات آن به مشکل بر نخورید، نکات آموزشی هنگام استفاده از هر کدام از بخش ها به شما ارائه می شود و با مطالعه آن ها می توانید به سادگی به تمامی قابلیت های برنامه واقف شوید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه ColorPlanet: Oil Painting Color by Number Free اندروید:

  • دارای کتاب های مختلف رنگ آمیزی بر اساس شماره
  • شبیه سازی کامل رنگ روغن با کیفیت بالا
  • دارای پالت رنگی کامل
  • ارائه راهنمایی های کاربردی برای استفاده بهتر از برنامه
  • قابلیت ذخیره و اشتراک گذاری آثار ایجاد شده با دیگران

اپلیکیشن ColorPlanet: Oil Painting Color by Number Free روشی عالی برای کاهش استرس و افزایش خلاقیت ارائه می دهد و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی ۴.۷ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 

دانلود فایل نصبی کامل برنامه با لینک مستقیم – ۱۶ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا