آناهید شاپ: محبوبیت دستگاه تاتو به مرور زمان

قیمت دستگاه تاتو از سوال های متداولیست که تاتوآرتیست ها دائما به به دنبال آن و پیگیر آن اند .

حرفه ای که در سال های اخیر بسیار مورد توجه اکثر سالن های زیبایی قرار گرفته است تاتوی بدن و یا صورت است که به سرعت محبوبیت زیادی میان مردم و و مخصوصا خانم ها پیدا کرده است و محبوبیت ان باعث شده که اکثر خانم ها در سالن های زیبایی توسط کادر مخصوص و متخصص تاتوی بدن و یا صورت را انجام دهند و این حرفه به مرور زمان در میان اقایان نیز باب شد و درامد زایی زیادی برای سالن های زیبایی اقایان و خانم ها داشته است.

انجام تاتو در سراسر دنیا باید توسط متخصصی انجام شود که مدرک خود را قانونا از آموزشگاه های رسمی دریافت کرده باشد زیرا اگر با رعایت بهداشت و به صورت صحیح و استاندارد انجام نشود خطراتی را هم برای کسی که کار تاتو را انجام داده و هم برای مشتری به همراه خواهد داشت.

 

قیمت دستگاه تاتو در بازار و انواع ان

قیمت دستگاه تاتو با توجه به کارایی و نوع کارکرد آن متفاوت است و از قیمت دستگاه تاتو پایین با کیفیتی پایین تا قیمت هایی بالا با کیفیت هایی عالی شروع می شود. همچنین قیمت دستگاه تاتو حرفه ای مانند میکروبیلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و دستگاه تاتو بدن با توجه به مارک و شرکت تولید کننده فرق می کنند. به دستگاه میکروبیلیدینگ دستگاه تاتو ابرو هم گفته می شود و تاتو بیلیدینگ توسط قلم های بلید نیز انجام می شود.برای تاتو بدن از دستگاه هایی مانند کویل و روتاری و پن و در دستگاه تاتو صورت یا همان دستگاه میکروپیگمنتیشن از کارتریج تی و پیچی استفاده می شود.

برای تاتو لاینینگ و شیدینگ از دستگاه کویل و روتاری استفاده می کنند اما دستگاه مورد نظر ما قیمت دستگاه تاتو و قیمت دستگاه تاتوپن و قیمت دستگاه تاتوپیچی است.

 

قیمت دستگاه تاتو پن در بازار

دستگاه تاتو پن دستگاهی پیشرفته تر با قابلیت هایی بیشتر و ورژن جدیدی از دستگاه های روتاری است که دارای موتوری قدرتمند تر با صدا و لرزش هایی کم تر است و شباهت زیادی به قلم دارد و از قابلیت های دستگاه پن تمیز کردن راحت تر و استحکام و ماندگاری بالای ان است و بسیار سبک بوده و استفاده کردن از ان را برای تاتوآرتیست بسیار لذت بخش تر می کند که با ولتاژ ۷ تا ۱۵ ولت و دور موتور ۸۰۰۰ دور در دقیقه کار می کند و به آسانی می توان خطوطی ظریف و زیبا را بر روی مشتری اعمال کرد.

از دستگاه تاتو پن می توان هم برای تاتو روی بدن استفاده کرد که برای طراحی طرح های بزرگ قابل استفاده است و هم برای تاتوی صورت قابل استفاده است زیرا سوزن ان از نوع کارتریج است و برای پوست های ضخیم هم مناسب است.دستگاهی ساده و در عین حال حرفه ای برای تاتو آرتیست ها که از نظر ظاهری دستگاه تاتو پن شباهت زیادی به دستگاه میکروپیگمنتیشن دارد و نسبت به ان خوش دست تر است .عمق سوزن ان برای تاتو قابلیت تنظیم را دارد و قیمت دستگاه تاتو پن به نسبت ارزان و مناسب است و این نکته را به یاد داشته باشید که هر دستگاه تاتویی بعد از استفاده ی مداوم در طول ۲ساعت الی۳ساعت داغ می شود و بهتر است که به ان استراحت داده شود.

آناهید شاپ: محبوبیت دستگاه تاتو به مرور زمان

قیمت‌دستگاه‌تاتو

 

قیمت‌دستگاه‌تاتو‌پیچی در بازار

از زمانی که عمل تاتو در میان مردم محبوب شده است دستگاه‌های متفاوت و محشری تولید و وارد بازار شده است عملی که انجام ان با ظرافت و دقت زیادی همراه است.دستگاه‌‌ تاتو کارتریج ‌پیچی دستگاهی با قدرت و سرعت زیاد که مخصوص کار میکروپیگمنتیشن است و مخصوص سوزن پیچی است و با طراحی ارگونومیک تاتو‌آرتیست را از کار کردن با ان راضی نگه می‌دارد.از این دستگاه برای تاتوی صورت استفاده می‌شود زیرا باید کاشت رنگ ظریف و مویی داشته باشد.دستگاه‌های تاتو شامل دو دسته‌ی کارتریج‌ دار و قدیمی هستند و همین‌طور دستگاه‌های کارتریج ‌دار به دو مدل کارتریج تی و کارتریج پیچی که خیلی هم پر‌کاربرد هستند تقسیم می‌شوند.

قیمت ‌دستگاه ‌تاتو ‌به خصوص دستگاه تاتوی پیچی به نسبت مناسب است و با توجه به ۴ زمانه بودن یا ۵ زمانه بودن ان قیمت ‌دستگاه ‌تاتو تغییر می‌کند و سرعت حرکت سوزن با استفاده از دکمه‌ی مربوطه بر روی دستگاه تنظیم می‌شود و از دیگر خصوصیات دستگاه می‌توان به فرم دسته و بدنه‌‌ی زیبای ان اشاره کرد و از لحاظ بهداشتی نیز می‌توان اطمینان حاصل کرد که هیچ گونه خون‌ آبه‌ ای وارد دستگاه نمی‌شود و فقط با عوض کردن سوزن استفاده شده و استفاده از سوزنی جدید برای مشتری جدید برای سلامت مشتری مشکلی پیش نخواهد امد.

آناهید شاپ: محبوبیت دستگاه تاتو به مرور زمان

دستگاه ‌تاتو پیچی

منبع : فروشگاه لوازم تاتو آناهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا