تراشه پرقدرت Snapdragon 820 داغ نمی‌کند

به گزارش موبنا، در این شایعات همچنین گفته شد سامسونگ که بزرگترین مشتری برای این تراشه محسوب می‌شود و قصد دارد پرچمدار بعدی خود را به آن مجهز کند، تلاش‌هایی را آغاز کرده است تا این مشکل را از بین ببرد. کوالکام هم اکنون به تمام این شایعات پاسخ داده است. در بیانیه شرکت کوالکام …

به گزارش موبنا، در این شایعات همچنین گفته شد سامسونگ که بزرگترین مشتری برای این تراشه محسوب می‌شود و قصد دارد پرچمدار بعدی خود را به آن مجهز کند، تلاش‌هایی را آغاز کرده است تا این مشکل را از بین ببرد.

کوالکام هم اکنون به تمام این شایعات پاسخ داده است. در بیانیه شرکت کوالکام به صورت شفاف گفته شد چنین مشکلی با تراشه مذکور وجود ندارد و این اخبار صحیح نیست.

این شرکت توضیح داد تراشه SoC جدید هم‌اکنون در مرحله طراحی به سر می‌برد و مشخصات داخلی آن تکمیل می‌شود تا در آینده نزدیک به صورت رسمی معرفی شود. این بیانیه در حالی منتشر شد که شبک اجتماعی چینی Weibo چند روز قبل خبر داغ شدن  Snapdragon 820 را برای نخستین بار منتشر کرد.

شایعات پس از آن منتشر شد که کوالکام جزییات مربوط به تراشه جدید را در مراسم رونمایی از Snapdragon 617‌ و Snapdragon 430 منتشر کرد. برای آن دسته از کاربرانی که مطلع نیستند باید گفت سامسونگ این روزها بسیار مشغول است تا بتواند تراشه جدید برای گوشی هوشمند Galaxy S7 مورد استفاده قرار دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا