دانلود بازی اندرویدی ماجرایی-معمایی فوق العاده «قتل در آلپ» (+مود)

Murder in the Alps – قتل در آلپ نام یک بازی زیبا و خوش ساخت با طراحی های شگفت انگیز و حرفه ای در قالب یک اثر هنری ماجرایی و معمایی است که به صورت رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای توسط استودیوی خلاق Nordcurrent کشور استونی سازنده بازی های محبوبی همچون بازی بسیار پرمخاطب Cooking Fever عرضه شده است.

مجله آنلاین موبنا – Murder in the Alps داستانی بسیار جالب، هیجان انگیز، معمایی و مجذوب کننده در ژانر جنایی را بازگو می کند. این داستان در کنار طراحی ها و شخصیت پردازی های بی نظیری که دارد به یک عنوان فوق العاده حرفه ای تبدیل شده است. سبک بازی های پازلی-معمایی جزو سبک های بسیار محبوب این روزها در بازی های موبایلی می باشند و استودیوی Nordcurrent به خوبی از این محبوبیت در راستای ساخت و توسعه یک بازی خوش ساخت و حرفه ای استفاده کرده است. در این بازی داستانی مرموز و معمایی در دهه ۱۹۳۰ میلادی روایت می شود. این بازی یک عنوان کاملاً تعاملی در سبک بازی های پازلی و Hidden Objects می باشد. در بازی Murder in the Alps شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Anna Myers هستید که یک ژورنالیست از کشور سوئیس می باشد. او برای گذراندن تعطیلات کریسمس راهی یک هتل زیبا در نقطه ای خاص از رشته کوه آلپ می شود. جایی که به خاطر آرامشی که دارد معروف است. اول از هر چیز شما با رسیدن به این نقطه پی به طراحی های بی نظیر بازی می برید. یک شب زمستانی بسیار سرد و برفی در یک هتل کوهستانی گرم و مجهز که در اولین نگاه حسابی شما را به وجد خواهد آورد.

 

 

در همان ابتدای بازی Murder in the Alps مسئول هتل به شما از اتفاقات عجیبی که در این هتل و اطراف آن رخ داده است می گوید. از جایی که شخصیت آنا میرس حس کارآگاهی خاصی دارد، تصمیم می گیرد تا این موضوعات را پیگیری کند. خیلی زود او خود را در ماجرایی کاملاً عجیب پیدا می کند و با سرنخ های به دست آمده او متوجه می شود که در این منطقه جنایتی خوفناک صورت گرفته است. شخصیت های زیادی در طول بازی وجود دارند که به خوبی شخصیت پردازی شده اند و شما نمی توانید خیلی ساده ماهیت آن ها را تشخیص دهید. وظیفه شما پیگیری کردن این داستان ها، پیدا سرنخ ها و مدرک های مهم، حل کردن ده ها معما و پازل متفاوت و پیدا کردن قاتل مرموز می باشد. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، بخش اعظمی از بازی Murder in the Alps مثل دیگر بازی های همین سبک از نوع اشیاء مخفی است. در این حالت شما در یک صفحه که در آن معمولاً ده ها آیتم مختلف و به هم ریخته حضور دارند، باید موارد مشخص شده را پیدا کنید. امکان زوم کردن در این حالت وجود ندارد پس در این صورت باید دقت خود را دوچندان کنید تا آیتم های مخفی را پیدا کنید. با عبور از هر مرحله کات سین های کامیک مانند و کلیپ های انیمیشنی بسیار جالبی به نمایش در می آیند تا بخش داستانی بازی با حال و هوای خاصی دنبال شود. بازی در چندین قسمت (Chapter) با موضوعیتی خاص دنبال می شود. شما در طول Murder in the Alps به مکان های مختلفی از آلپ رفته و چندین ماه در این مکان ها حضور خواهید داشت و به همین خاطر فصول متفاوتی را تجربه می کنید. از نظر گرافیکی و طراحی ها باید گفت که بازی قتل در آلپ به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. در این طراحی ها تصاویر نقاشی شده دستی و انیمیشن های خوش ساختی که حس بی نظیری به مخاطب انتقال می دهند استفاده شده است. اگر به دنبال یک بازی بسیار زیبا، ماجرایی و معمایی هستید Murder in the Alps را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه آن را به صورت تست شده به همراه نسخه مود شده آن دانلود کنید. بازی قتل در آلپ بیشتر از ۵ میلیون بار دانلود شده و امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را نیز کسب کرده است.

نکات مهم:

◄ این بازی برای اجرا نیاز به اینترنت دارد اما کلیت آن یک بازی انفرادی است. این یعنی حجم زیادی برای استفاده از این بازی مصرف نمی شود اما به هر حال شما باید حتماً به صورت آنلاین بازی را اجرا کنید. همچنین قابل ذکر است که بعضی از بخش های بازی مثل بخش راهنما یا ویدئوهای چپترهای دیگر و مواردی از این قبیل می بایست از داخل خود بازی دانلود شوند.
◄ نسخه مود شده بازی دارای قابلیت “آنلاک بودن بخش راهنمای مراحل” می باشد. برای استفاده از این قابلیت کافیست زمانی که وارد بازی شدید و در حین انجام بازی، از گزینه ای که علامت سؤال (؟) دارد استفاده کنید تا راهنمای قدم به قدم همه مراحل آن چپتر از اینترنت دانلود شوند. این راهنماها به صورت تصویری و با توضیحات متنی قابل نمایش می باشند.

تغییرات نسخه ی v4.1 :

* اضافه شدن چپتر جدید و لوکیشن های جدید مثل Porto Ceso

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا