دانلود Swipe Brick Breaker 1.3.7 بازی آجر شکن اندروید

همه ما گاهی اوقات نیاز داریم تا وقت های خالی خود را با یک سرگرمی ساده پر کنیم. دم دستی ترین گزینه برای این کار گوشی هوشمند ماست.

مجله آنلاین موبنا – بعضی به سراغ شبکه های اجتماعی می روند بعضی دیگر خود را با مطالعه مطالب مختلف سرگرم می کنند و عده ای دیگر هم به دنبال یک بازی ساده می گردند که نه چالش زیادی داشته باشد نه تمرکز بالایی بخواهد. یکی از بازی هایی که چند وقتی است بین کاربران ایرانی محبوب شده Swipe Brick Breaker نام دارد.

بازی Swipe Brick Breaker آجر شکن اندروید
آجر شکن اندروید

در Swipe Brick Breaker تا می توانید آجر بشکنید!

گیم پلی بازی Swipe Brick Breaker ساده و سرراست در یک جمله خلاصه می شود توپ را به آجر جوری بکوبید که در دفعات محدود همه آنها از بین بروند. هر بلوکی با یک عدد روی صفحه مشخص شده وقتی به آن ضربه می زنید از عددش کاسته می شود حالا هنر شما در بازی این است که ضربه را طوری وارد کنید که این عدد به صفر برسد.

اشاره کردیم که تعداد محدودی ضربه بیشتر ندارید، محدودیت به این صورت است که هر بار که توپ از پایین صفحه از دست می رود بلوک ها یک خط پایین تر می آیند. آجرهای سبز رنگ را اگر بشکنید جایزه شما این است که توپ ها تکثیر می شوند و حتما تعداد بیشتری آجر از بین می رود. در نهایت اگر آجرها به انتهای صفحه برسند Gameover می شوید.

Swipe Brick Breaker ساده اما اعتیادآور

احتمالا شما هم در مکان های عمومی (حتی در مواردی دیده شده در محل کار، مدرسه و دانشگاه) مشاهده کرده اید جماعتی سخت مشغول شکستن آجرها هستند طوری که انگار غرق این دنیای آجری شده اند. به عبارتی بازی به حدی اعتیاد آور می باشد که بعد از یک بار انجام آن می خواهید بارها و بارها آن را بازی کنید تا رکورد قبلی خود را بهبود دهید. و همزمان هدف اصلی بازی که وقتگذرانی است برای تان محقق شود. اگر می خواهید عدد رکورد خود را به صورت غیر واقعی افزایش دهید خواندن مطلب زیر به شما توصیه می شود:

 

ویژگی های بازی Swipe Brick Breaker

  • کاملا رایگان
  • گیم پلی بی انتها
  • ثبت رکورد و مقایسه رکورد خود با سایر بازیکنان در سراسر دنیا

تصاویر بازی Swipe Brick Breaker

دانلود آجر شکن اندروید (بروز رسانی ۹ شهریور ۹۸) :

دانلود مستقیم نسخه v1.3.7

دانلود Swipe Brick Breaker 1.3.7 بازی آجر شکن اندروید

دانلود Swipe Brick Breaker 1.3.7 بازی آجر شکن اندروید

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا