اورلندر؛ یک مکان یاب قابل اعتماد! (+فیلم/تصاویر)

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید گارمین این محصول خود را در قالب یک جان سخت معرفی کرده که می تواند در هر نقطه و مکانی همراه ماجراجویی های کاربر خود باشد.

مجله آنلاین موبنا – زمانی که صحبت از مکان یاب جغرافیایی یا همان جی پی اس معروف باشد قطعا نام “گارمین” و نقشه های دقیق آن حرف اول را می زند. سابقه این برند به سال ۱۹۸۹ و کانزاس در آمریکا باز می گردد که اولین دستگاه جی پی اس تولیدی آن به قیمت ۲۵۰۰ دلار وارد بازار شد. گارمین هم اکنون نیز ارائه دهنده محصولات برتر مبتنی بر مکان یاب جغرافیایی است و ساعت های هوشمند جی پی اس دار آن نیز به شدت محبوب ورزشکاران حرفه ای است.

 

 

این برند اخیرا یک مکان یاب و نقشه با نام اورلندر را در کاتالوگ فروش خود قرار داده که در این مطلب بطور مختصر آنرا معرفی خواهیم کرد. اورلندر یک جی پی اس بسیار باکیفیت در ابعاد ۴.۸ در ۰.۹ در ۷.۸ اینچ است که سنگینی آن نیز برابر با ۴۳۰ گرم اعلام شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید گارمین این محصول خود را در قالب یک جان سخت معرفی کرده که می تواند در هر نقطه و مکانی همراه ماجراجویی های کاربر خود باشد.

اورلندر؛ یک مکان یاب قابل اعتماد! (+فیلم/تصاویر)

اورلندر از یک اتصال آهنربایی قوی و مکنده پلاستیکی برای ارتباط با پایه استفاده می کند. بطور پیش فرض نقشه کاملی از موقعیت کمپ های تفریحی در آمریکا روی این محصول قرار داده شده است که کار جستجو را به میزان چشمگیری تسهیل می کند. البته حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی این محصول امکان افزوده شدن اطلاعات جدیدی از طریق اپلیکیشن گارمین و اتصال وای فای را نیز فراهم کرده است. نمایشگر لمسی این دستگاه ۷ اینچی بوده و تصاویر باکیفیتی را به نمایش می گذارد.

اورلندر؛ یک مکان یاب قابل اعتماد! (+فیلم/تصاویر)

این محصول در صفحه آمازون برچسب قیمت ۶۹۹.۹۹ دلاری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا