معرفی و دانلود بازی اکشن Ramboat

Ramboat یکی از بازی های جذاب و اعتیادآور اندرویدی می باشد که با در هم آمیختن المان های مختلف متناسب با یک بازی خوش ساخت می تواند شما را ساعت ها سرگرم و جذب خود نماید.

مجله آنلاین موبنا – این بازی اکشن با دارا بودن گیم پلی هیجان انگیز و همچنین با در در اختیار گذاشتن اسلحه های متنوع می تواند شما را درگیر خود کند.

Ramboat
Ramboat

گیم پلی بازی بدین صورت می باشد که شما بر روی یک قایق سوار هستید و در حال حرکت در یک مسیر مستقیم هستید و بایستی با استفاده از سلاح های مختلف و متنوع خود همه ی دشمنانی که در طول مسیر با آن ها مواجه می شوید را از بین ببرید ، همچنین در مواقعی که دمشنان نیز به سمت شما شلیک می کنند بایستی با پرش های آکروباتیک خود جاخالی بدهید ، البته لازم به ذکر است که در این بازی شلیک های شما بطور خودکار انجام می شوند و شما تنها کافیست تا از روی شلیک دشمنان خود بپرید و یا در فاصله ی مناسب با آن ها قرار بگیرید تا تیرهای شما به آن ها اصابت نماید.

Ramboat
Ramboat

صحنه های آهسته بازی یکی از جذاب ترین بخش های آن هستند که به شما حس خوبی را منتقل می کنند و زمانی که شما در فاصله مناسبی با چندین تن از دشمنان خود قرار گرفته باشید شاهد این صحنه های آهسته خواهید شد که شلیک های شما به طور جذابی به تک تک دشمنانتان برخورد خواهد کرد. گرافیک بازی بیسیار خوب و هنرمندانه طراحی شده است و در طراحی محیط های مختلف بازی از رنگ های مختلف و زنده های استفاده شده است که در محیط های مختلف به شما احساس خوبی منتقل می کند. هر چقدر که بتوانید در بازی عملکرد بهتری از خود نشان دهید سکه و پول بیشتری را کسب خواهید کرد که به شما کمک می کند تا قایق های جدیدتر و بهتری برای خود تهیه کنید و یا سلاح هیا خود را آپگرید نمایید.

تصاویر بازی Ramboat :

دانلود بازی Ramboat :

دانلود فایل نصبی نسخه معمولی

دانلود فایل نصبی نسخه مود

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا