زردستان : کلاس آموزش نرم افزار تری دی مکس و ویری

در لیست آموزش نرم افزار های معماری ، نرم افزار تری دی مکس پرکاربرد و بسیار حرفه ای است برای آنچه خلاقانه ، معماران طراحی می نمایند.نرم افزار تری دی مکس، نرم افزار مدل سازی ایده های هنری و خلاقانه معماران و هنرمندان و صنعتگران می باشد که می توانید با افزایش دانش با کسب آموزش مکس، بازی ، انیمیشن و طراحی داخلی ساختمان به حالت سه بعدی را مدل سازی نمایید.

در کلاس خصوصی مکس کرج ، طراحی گرافیک ، طراحی ساختمان ، طراحی داخلی و دکوراسیون آموزش داده می شود چرا که آموزش تری دی مکس از اهداف سایت زردستان می باشد و در راستای آموزش نرم افزار های معماری ، نرم افزار تری دی مکس از پرکاربردترین ها است به جهت آنکه نرم افزار مدلساز سه بعدی است که بیشتر شرکت های بزرگ در دنیا تیم نرم افزار متخصص و حرفه ای را می پذیرند و برای مهاجرت از لحاظ تخصص، نرم افزار تری دی مکس پر اهمیت می باشد.

نرم افزار تری دی مکس، پردازشگر تصویر نهایی پروژه های سنگین  فیلمسازان به جهت انیمیشن سازی و جلوه های ویژه در نرم افزار تری دی مکس میباشد و همچنین قابلیت های بسیار متنوع و عینیت بخشیدن به ایده های خلاقانه معماران و طراحان دکوراسیون و نما را در آموزش تری دی مکس ، به شکل نقاشی سه بعدی و دیجیتالی از نرم افزار تری دی مکس را  می توان یاد گرفت.

در آموزش تری دی مکس سه بعدی سازی یا همان مدلسازی و متریال به همراه مفهوم رندر کامل آموزش داده میشود و با پروژهای کوچک و متوسط از آموزش مکس بهترین نتیجه دلخواه را دریافت نمایید.

هرچند بسته به انگیزه و تلاش دانشجو و تمرین تمرین تمرین ، آموزش تریدی مکس کرج می تواند به افزایش و گستردگی کسب و کار یک هنرجو بسیار پاینده و مفید و یاری دهنده باشد. در کنار آموزش و فراگیری نرم افزار تری دی مکس پیشنهاد میشود  توانایی و خلاقیت هنری تجربه شده دیگران را نیز پیگیری نموده و به تمرین و تمرین بیشتر سطح کیفی دانش خود را از نرم افزار تری دی مکس بالا ببرید.

نوشته های مشابه

در این بخش به پاره ای از مزیت های یادگیری تری دی مکس برای معماران تازه کار و حرفه ای به طور خلاصه اشاره میکنیم و فراموش نمیکنیم که دانستن بیشتر ، موفقیت و توسعه حرفه را برای بازار کار در دسترس خواهد نمود.

  • اهمیت کسب آموزش تری دی مکس برای معماران تازه کار
  • سرعت بخشیدن به پیش نمایش درآوردن طرح ها و ایده های خلاقانه ذهنی
  • ویرایش توسط خود هنر آموز و تغییر مجدد عملیات دیزاین در حین مدلسازی
  • تسلط بیشتر بر روی طرح ارائه شده و کسب نتیجه مطلوب مورد نظر معمار
  • صرفه جویی در هزینه های مالی و زمانی به جهت کسب سود کم از هر پروژه برای شخص اماتور
  • اهمیت کسب آموزش تری دی مکس برای معماران حرفه ای
  • داشتن تسلط کامل به نرم افزار تری دی مکس به جهت نظارت عالیه تکنسین های عرصه معماری
  • آشنایی با تمام پیچیدگی های نرم افزار دلیل بر حرفه ای بودن معمار
  • عدم بهانه تراشی تکنسین و تعلل بی دلیل در به تعویق انداختن پروژه
  • کسب موفقیت بیشتر در جمع آماری معماران  امروزی

از کاربرد نرم افزار تری دی مکس در زمینه بازی و همچنین در طراحی صنعتی و سازه و ….. نیز نباید غافل شد از طرفی ابزار معماران برای توسعه و موفقیت و بازدهی زمان و هزینه کسب آموزش مکس می باشد که راهکاریست برای گشودن دریچه ورود به عرصه معماری و طراحی ساختمان و سازه و طراحی دکوراسیون داخلی و اینکه بایستی قبل از شروع به یک سری از اصطلاحات در آموزش تری دی مکس آشنا شد و  به تقویت دانش خود پرداخت.

مدلینگ(مدلسازی یا سه بعدی سازی ) :۳D (three-dimensional ) روند تبدیل تصویر دو بعدی به سه بعدی

متریال (مصالح) : Materials تعیین جنس تصویر مانند جنس دیوار از نوع چوبی یا آجری و یا کاغذ دیواری

رندر(رندرینگ) : Rendering مشاهده پیش نمایش نتیجه کار تصویر یا انیمیشن پس از اعمال نور و سایه و متریال،  فرورفتگی و رنگ و …..

تجهیزات لازم برای نصب نرم افزار  تری دی مکس  Autodesk 3ds Max 2018

حداقل سیستم مورد نیاز :

سیستم عامل: Windows 7 SP1 , Windows 8.1 , Windows 10 (64 Bit Only)

پردازنده: ۶۴ بیتی اینتل یا پردازنده چند هسته ای AMD

نکته: نیاز به پردازشگر SSE4.1 توسط رندر Arnold

حافظه: ۴ گیگابایت RAM

ذخیره سازی: ۶ گیگابایت

سیستم پیشنهادی :

سیستم عامل: Windows 7 SP1 , Windows 8.1 , Windows 10 (64 Bit Only)

پردازنده: ۶۴ بیتی اینتل یا پردازنده چند هسته ای AMD

نکته: نیاز به پردازشگر SSE4.1 توسط رندر Arnold

حافظه: ۸ گیگابایت RAM

ذخیره سازی: ۶ گیگابایت

تاریخچه ای از  نرم افزار تری دی مکس :

توسط گری و گروه Yost برای پلتفرم DOS اولین محصول تری دی مکس تولید شد و انتشار آن توسط شرکت Autodesk انجام گرفت.

بازنویسی نرم افزار برای پلتفرم Windows NT بعد از ورژن ۴، ۳D Studio  در محیط  DOS صورت گرفت و ۳D Studio Max توسط گروهYost نامگذاری شد.

بعد از آن نرم افزار توسط کنیتکس که در آن زمان بخش رسانه و سرگرمی شرکت اتودسک بود منتشر گردید.

شرکت اتودسک  بعد از عرضه دومین بروزرسانی ورژن ۳D Studio Max   خریداری کرد و در طی دو نسخه بعدی ، مراحل توسعه آن کاملا توسط شرکت اتودسک  انجام گرفت.

در شرکت دیسکریت، یک شرکت نرم‌افزاری در مونترال که اتودسک را خریداری نمود نام محصول به ۳ds max به حروف کوچک تغییر یافت.

لوگوی شرکت اتودسک بعد از انتشار نسخه هفتم نرم افزار تری دی مکس بر روی محصول قرار گرفت و نام کنونی Autodesk 3ds Max  را گرفت.

بازار کار نرم افزار تری دی مکس

با توسعه صنعت ساختمان در ایران فارغ التحصیلان زیادی وارد عرصه معماری و طراحی دکوراسیون شده اند و با توجه به پیشرفت روز افزون نرم افزار های معماری و بکارگیری نرم افزارها در تولید و شکل گیری صنعت سازه ها و ساختمان نیاز به کسب آموزش تری دی مکس بیشتر از پیش الزامی است و برای استخدام در شرکت مهندسی ساختمان دانش نرم افزاری از ضروریات و معیار ههای استخدامی است تا برای انجام پروژه های مستقل و یا انجام تیمی پروژه بتوانید حرفی برای گفتن و ارائه داشته باشید.

کلاس خصوصی مکس کرج از آموزشهای برتر اساتید با تجربه گروه معماری زردستان  پیشنهاد ویژه ای است برای کسانی که بخواهند کار را از دیگران حرفه ای تر  و آزموده تر انجام دهند.

دلیل محبوبیت نرم افزار تری دی مکس

منابع آموزشی گسترده

متریال های آماده رندر

مدل های آماده دانشجویی و  اجرایی

پلاگین های آماده و گسترده

رابط کاربری مطلوب

سازگاری عالی و مناسب با دیگر نرم افزار های معماری

آموزش تریدی مکس کرج با آموزش پروژه هایی از جمله طراحی دکوراسیون ، آشپزخانه ، طراحی نما راهنمای فوق برنامه ای است برای شما داوطلب عزیز که خواهان انجام پروژه های اجرایی و پروژهای دانشجویی هستید.

خدمات منحصر به فرد گروه معماری زردستان توسط اساتید با تجربه و حرفه ای در  طراحی داخلی و خارجی با انجام پروژه هایی نظیر طراحی مغازه ورزشی، طراحی آژانس هواپیمایی، طراحی ویلا در شمال، طراحی نما مجتمع تجاری الین  و …. را با کسب آموزش نرم افزار تری دی مکس با مناسب ترین هزینه و در بازه زمانی مناسب شخص خود را  میتوانید از طریق راههای تماس با ما دریافت نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا