دانلود Call of Duty: Mobile 1.0.1 بازی ندای وظیفه اندروید (+دیتا)

بازی کردن حرفه ای بازی های شاخص، روی گوشی های هوشمند همواره طرفداران زیادی داشته است. سال گذشته یک نمونه از این بازی ها منتشر شد.

مجله آنلاین موبنا – بعد از موفقیت PUBG در بازی های موبایلی حالا نوبت به شرکت اکتیویژن رسیده تا سرآمد بازی های سبک تیراندازی خود یعنی Call of Duty: Mobile یا همان ندای وظیفه معروف را به میدان بفرستد.

بازی Call of Duty Mobile اندروید

انتشار نصفه و نیمه Call of Duty: Mobile برای اندروید

نسخه ای که در حال حاضر از کال آف دیوتی موبایل منتشر شده، نسخه بتا بوده و منحصرا در کشور هند قابل اجرا می باشد و برای اجرای آن در سایر کشورها لازم است از ابزار های تغییر آیپی استفاده شود. برای کسانی که می خواهند صبر کنند تا ندای وظیفه رسما در کشورشان قابل دانلود باشد هم در گوگل پلی امکان پیش ثبت نام برای دریافت بازی بعد از انتشار وجود دارد.

گذشته از این موضوع با توجه به گرافیک بالای بازی، طبیعی است که روی گوشی هایی که سخت افزار های برتر بازار را دارند Call of Duty: Mobile را بتوان اجرا نمود.

حالت های متعدد بازی، تنوع شخصیت ها و لباس ها در کال آف دیوتی موبایل

مطابق انتظار حالت های بازی گوناگونی طراحی شده که جذاب ترین آن مثل همیشه حالت چند نفره می باشد. کاراکتر های و لباس ها قابل استفاده در بازی تنوع خوبی دارند که با پیشروی بیشتر در طول بازی به مرور می توانید آنها را آزاد کرده و به دست بیاورید.

گرافیک قابل تنظیم نسخه اندروید ندای وظیفه

اولین چیزی که در تنظیمات بازی کال آف دیوتی به دنبال آن می گردیم گزینه ای برای تغییر دادن کیفیت گرافیک بازی است. در ستینگ امکان انتخاب عدد رزولوشن و فریم بر ثانیه وجود ندارد اما می توان آنها را به صورت کیفی تا اندازه “خیلی بالا” (Very High) افزایش داد. با وجود این تنظیمات، طراحی بصری بازی به طور کلی زیبا به چشم می آید. البته حتی در حالت حداکثر گرافیکی هم در برخی از جزئیات به نظر می رسد همچنان جای کار وجود داشته باشد.

گیم پلی کال اف دیوتی موبایل

سه حالت در بازی وجود دارد، حالت Team Deathmatch، Battleroyale و Zombie البته در نسخه بتا باتل رویال و زامبی در وضعیت “بزودی” قرار دارند و عملا فقط در این نسخه یک مدل بیشتر نمی توان بازی را انجام داد.

در بازی شما می توانید سلاح دومی با خود حمل کنید. این سلاح دوم می تواند یک چاقو، نارنجک یا انواع پهباد باشد و بسته به نوع آن به صورت پرتابی برای از بین بردن دسته جمعی دشمن نیز می تواند استفاده شود.

تیم Deathmatch برای یک نبرد ۵ در برابر ۵ طراحی شده که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. شما می توانید تیم دلخواه خود را ساخته و با دوستان خود رایگان به رقابت بپردازید. امکانی که در بازی رقیب یعنی پابجی پولی است!

گیم پلی بازی امکان انتخاب حالت تیراندازی خودکار دارد. این قابلیت برای کسانی که مهارت کمتری در بازی دارند، مفید است. اما وقتی حرفه ای تر شوید می توانید دوباره به تنظیمات رفته و حالت تیراندازی دستی را برگزینید.

خبر خوب: ندای وظیفه در موبایل هم لذت بخش است!

حالت چند نفره بازی خودش مدل های مختلفی دارد. به جز Deathmatch حالت “جستجو کن نابود کن” و حالت کلاسیک “آزاد برای همه” از جمله آنها هستند. همین ها انقدر جذاب هستند که به تنهایی می توانند گیمر را به بازی میخ کنند.

بازی در گوشی های پرچم دار روان اجرا می گردد. طوری که با خیال راحت می توانید در تنظیمات همه قسمت ها را روی خیلی زیاد تنظیم نمایید.در مجموع بازی Call of Duty: Mobile بدون شک ارزش امتحان کردن را دارد. فقط باید منتظر نسخه های بعدی شد تا حالت های دیگر بازی نیز از وضعیت “بزودی” خارج شده و قابل بازی شوند. به این ترتیب جذابیت بازی هم چند برابر خواهد شد.

اگر طرفدار بازی تیراندازی هستید ببینید: دانلود Battlefield interstellar بازی بتلفیلد

تصاویر بازی کال آف دیوتی

تیزر روند بازی:

آموزش نصب بازی:

  1. فایل apk را نصب کنید.
  2. پوشه com.activision.callofduty.shooter را در مسیر android/obb کپی کنید.
  3. آی پی دستگاه باید کشور هند باشد وگرنه بازی اجرا نخواهد شد.
  4. بازی را اجرا کنید.( این بازی کاملا آنلاین بوده و نیازمند اتصال دائمی به اینترنت می باشد)

دانلود بازی Call of Duty: Mobile (بروز رسانی اردیبهشت ۹۸) :

دانلود فایل نصبی اصلی نسخه v1.0.1

دانلود فایل دیتا نسخه v1.0.1

دانلود Call of Duty: Mobile 1.0.1 بازی ندای وظیفه اندروید (+دیتا)

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا