ارائه خدمات ارتباطی ثابت و سیار استان تهران در وضعیت نرمال است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران گفت: با توجه به سیلاب های اخیر و مشکلاتی که به این واسطه ایجاد شده بود، خدمات ارتباطی همه اپراتورها در سطح استان نرمال است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات این استان گفت: علیرغم مشکلاتی که بواسطه سیلاب های اخیر در کشور و بخصوص در مناطق شمالی تهران ایجاد شده بود، با تلاش و فعالیت شبانه روزی کارکنان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ارائه خدمات در حال حاضر برقرار و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
وی با بیان اینکه به علت رانش زمین در برخی مناطق اوشان و فشم قطع فیبر نوری و بواسطه آن قطع ارتباط مشترکین منطقه را داشتیم افزود: با هماهنگی های انجام شده و بسیج همه امکانات و تجهیزات لازم خوشبختانه ترمیم شبکه فیبر انجام و وضعیت ارتباطی منطقه در شرایط نرمال است.
رضایی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات ناشی از قطع برق شهری است، تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکلات از ظرفیت های پیش بینی شده استفاده و با ارسال دیزل ژنراتورهای سیار به منطقه سایت ها روشن و خدمات همراه ارائه دایر شده است.
مدیرکل ارتباطات این استان خاطرنشان کرد: از ابتدای بروز بحران و پس از ابلاغ آماده باش مرخصی مدیران لغو و برای خدمت رسانی مناسب در محل کار حاضر و با هماهنگی عوامل ستاد مدیریت بحران شهر و استان تهران کلیه مسائل حوزه ارتباطات رصد و تمهیدات لازم برای رفع خرابی و ارائه خدمات مطلوب انجام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا