تحقق دولت الکترونیکی تنها راه شفافیت و مبارزه با رانت و فساد در کشور است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با بیان اینکه تنها راه شفافیت و مبارزه با فسا و رانت پیاده سازی دولت الکترونیکی در دستگاه های اجرایی است، گفت: این مهم در استان تهران با جدیت پیگیری می شود.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در دیدار با نعمت اله ترکی رییس سازمان برنامه و بودجه استان با بیان اینکه تنها راه رسیدن به شفافیت و مبارزه با رانت و فساد تحقق دولت الکترونیکی است، گفت:این مهم از اولویت ها و برنامه های وزارت ارتباطات است که انجام آن منوط به همراهی و همکاری مناسب همه دستگاه های اجرایی و حاکمیتی است.
رضایی یادآور شد: از آنجا که استان تهران به عنوان پایتخت کشور الگوی سایر استانها در پیاده سازی برنامه های دولت الکترونیکی است.
وی افزود: اقدامات اولیه جهت اتصال دستگاه های اجرایی استان به مرکز ملی تبادل اطلاعات انجام شده و در صورت اهتمام و همکاری دستگاه های اجرایی در کوتاه ترین زمان ممکن قابل انجام است.
رضایی خواستار همکاری سازمان برنامه برای پیگیری و ترغیب دستگاه های اجرایی استان برای انجام تکالیف قانونی خود در خصوص دولت الکترونیکی شد و گفت: مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن ارسال لیست خدمات دستگاه های اجرایی استان به هر دستگاه خدمات قابل برون سپاری به دفاتر پیشخوان دولت را شناسایی و برای طی فرایند های قانونی لازم برای برون سپاری اعلام کند و همچنین در ارزیابی سال ۱۳۹۷ دستگاه های اجرایی استان میزان عملکرد دستگاه در برنامه های دولت الکترونیکی به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی لحاظ می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا