جلسه نظارت بر عملکرد کسب و کارهای مجازی همدان برگزار شد

رییس اداره کل ارتباطات استان همدان ایجاد اشتغال در جلسه نظارت بر عملکرد شرکت های بازاریابی و کسب و کارهای مجازی، بر حمایت از کسب و کار های نوپا، استارت آپ های فعال و جوانان علاقه مند در حوزه فاوا، تاکید کرد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان، با حضور مجتبی ساکی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در این جلسه ضمن بررسی آیین نامه جدید ماده ۸۷ قانون نظام صنفی، به بحث و بررسی پیرامون قوانین و آیین نامه ­های مرتبط با بازاریابی شبکه ­ای و کسب و کارهای فضای مجازی پرداخته شد.
وی با تشریح اقدامات حمایتی اداره کل از شرکت های نوپای حوزه فاوا استان به آمار اشتغال ایجاد شده توسط استارت آپ های فعال اشاره کرد، گفت: توسعه و ادامه سیاست های حمایتی از آنها را برای تولید ثروت و اشتغال زایی بیشتر، ضروری توصیف کرد.
در پایان این جلسه مقرر شد، برای شناسایی آخرین وضعیت کسب و کارهای مجازی استان، از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت استعلام گرفته شود و در صورت احراز شرایط، از حمایت های کسب و کارهای نوپای حوزه فاوا توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برخوردار شوند.
براساس این گزارش، ششمین جلسه کمیته نظارت بر کسب و کارهای فضای مجازی و شرکت های بازاریابی شبکه ای با حضور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و سایر اعضای کمیته در محل سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان همدان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا