هوش سازمانی و توسعه دوره‌های اینترنت اشیا لازمه دانشگاه‌های امروز

هانی در جلسه هم اندیشی با مسئول فن آوری اطلاعات دانشگاه فرهنگیان بر اهمیت هوش سازمانی جهت کمک به بهبود فرآیند تصمیم سازی در سازمان تاکید کرد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم جلسه هم اندیشی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
در ابتدای جلسه رضایی مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه فرهنگیان توضیحات کاملی از وضعیت IT دانشگاه و زیر ساخت های آن ارائه کرد و گفت: در برخی از استان ها زیر ساخت IT دانشگاه وضعیت مطلوبی ندارد.
در ادامه حسن هانی مدیر کل ICT این استان در مورد بهبود وضعیت IT دانشگاه و بالابردن توان علمی دانشجویان مطالبی بیان کرد و گفت: برگزاری وبینار برای دانشجویان بخصوص در زمینه اینترنت اشیا و یکپارچه سازی نرم افزار ها مفید بوده و همچنین هوش سازمانی می تواند کمک به سزایی در بهبود فرآیند تصمیم سازی در سازمان ایفا نماید. در پایان هانی پیشنهاد کرد هوش سازمانی جزو پروژه های اولویت دار دانشگاه قرار گیرد.
مسئول فناوری اطلاعات دانشگاه فرهنگیان نیز درخواست همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای بهبود ارتباطات واحد های این دانشگاه در استان را داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا