برگزاری کارگاه «فرآیند شروع و رشد کسب و کارهای استارت آپی» در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

کارگاه آموزشی یک روزه «فرآیند شروع و رشد کسب و کارهای استارت آپی» با هدف آشنایی بیشتر علاقمندان به حوزه کسب و کار و آگاهی مخاطبین از روند شکل گیری مشاغل استارت آپی به همت دانشگاه های استان کهگیلویه و بویر احمد و اداره کل ارتباطات این استان برگزار شد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، “جواد غلام پور” مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در این نشست آموزشی با تشریح نحوه استفاده از تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات گفت: به منظور حمایت از پروژه ها و طرح های اشتغال آفرین و حمایت از کسب و کارهای خرد و نوپا تسهیلاتی از محل وجوه اداره شده به شرکت های نوپا اعطا می شود.
غلام پور میزان این تسهیلات را تا سقف یک میلیارد ریال و با سود ۴ درصد اعلام کرد و افزود: شرکت های نوپا با عمر تأسیس کمتر از ۳ سال می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: شرکت های زایشی که ۱۵ تا ۳۰ درصد سهام آن ها متعلق به شرکت های باسابقه و موفق در حوزه فاوا است نیز شرایط استفاده از این تسهیلات را دارا هستند.
وی حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات با احتساب دوره تنفس ۶ ماهه را ۴۸ ماه اعلام کرد و افزود: شرکت های نوپای متقاضی لازم است برنامه کسب و کار خود را بر اساس قالب مورد نظر تهیه و ارائه کنند.
غلام پور در پایان گفت: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ees.ict.gov.ir/web/loan/home مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا