بحث برون‌سپاری خدمات دولت مستلزم همکاری تمام سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی است

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در چهارمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان با تاکید بر برون سپاری خدمات دولت جهت رفاه حال مردم اظهار کرد: در بحث برون سپاری خدمات دولت و الکترونیکی کردن این خدمات به اهداف مد نظر نرسید ایم و این موضوع مستلزم همکاری تمام سازمان ها و ارگان های دولتی است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ICT آذربایجان غربی، قاسم جلیلی نژاد هدف از برگزاری این نشست را احصاء و رفع موانع موجود در این بخش دانست و گفت:دستگاه های اجرایی خدماتشان را از طریق دفاتر پیشخوان ارائه دهند تا هم از مراجعات مردم به دستگاه ها کاسته شود و هم خدمات به سهولت در دسترس باشند.
در ادامه جلسه مشکلات شرکت هم فکران در خصوص پرداخت عوارض شهرداری سلماس، معافیت مالیاتی دفاتر، شناسایی خدمات دولت و ارائه آن از طریق دفاتر پیشخوان با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان، تبدیل نمایندگی های بیمه سلامت به این دفاتر، خدمات پست یار و برخی دیگر از موانع بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.
این جلسه با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مدیر کل سازمان تنظیم مقررات رادیویی، نمایندگانی از ادارات کل امور مالیاتی، سازمان برنامه و بودجه استان، شهرداری ارومیه و سلماس وانجمن دفاتر پیش خوان در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا