رویداد اینترنت اشیا در صنایع کشاورزی و غذایی (IOF) در استان کرمانشاه برگزار شد

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به سیاست‌گذاری جدید وزارتخانه در همکاری همه نهادها برای حفظ بازار محصولات شرکت‌های دانش بنیان و اشتغالزایی آنها گفت: شبکه سازی، تنوع در خدمات و قبول ریسک، سه اصل مهم برای توسعه محصولات شرکت های دانش بنیان است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در رویداد یک روزه کسب و کارهای مبتنی بر IOF، سیاست‌گذاری جدید این وزارتخانه را هم‌افزایی همه نهادها برای حفظ بازار محصولات شرکت‌های دانش بنیان و اشتغالزایی آنها بیان کرد.
وی در ادامه آموزش مستمر و دایمی دانش و فناوری جدید به دلیل تغییرات سریع حوزه تکنولوژی در جهان را الزامی دانست و اظهار کرد: شبکه سازی، تنوع در خدمات و قبول ریسک، سه اصل مهم برای توسعه محصولات شرکت های دانش بنیان است و مدیریت فناوری فقط پلی برای شکل گیری (آموزش) و بازار فروش فناوری ها است.
در ادامه شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه بیان کرد: شکل‌گیری کسب ‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ)، مراکز رشد و کارآفرینی، شتاب‌دهنده‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری در کنار فضای آموزش کارآفرینی در مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه و سایر موسسات آموزشی طی پنج سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است.
وی افزود: دولت هم با اجرایی کردن قانون تاسیس و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، گام مهمی را برای تسهیل‌گری و توسعه در این بخش برداشته است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت و تحول عظیم که در تکنولوژی‌هایی مانند رسانه های کتبی، حمل و نقل، کشاورزی، صنعت و گردشگری شده است که همگی به سمت هوشمندسازی رفته است، افزود: ما می توانیم از این بستر به خوبی استفاده کنیم و با حمایت از ایده های حوزه ICT به اهداف مطلوب برسیم.
براساس این گزارش، رویداد یک روزه کسب و کارهای مبتنی بر (Internet of Farm & Food IOF) کرمانشاه با حضور نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، مدیران و اعضای شتاب دهنده‌ها و استارت آپ‌ها در محل پارک علم و فناوری استان کرمانشاه تشکیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا