میزان رشد شاخص‌ها در حوزه ICT چشمگیر بوده است

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در استان کهگیلویه وبویراحمد شهر یاسوج با حضور دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد غلام پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: پس از چهل سال از گذشت انقلاب شکوهمند اسلامی، کشورمان از هر زمانی مقتدرتر است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، انقلاب اسلامی را از برکات آسمانی برای کشور عنوان کرد و افزود: در کنار همه پیشرفت های سایر بخش ها توانسته ایم در حوزه ict به رشد قابل توجهی دست پیدا کنیم.

رییس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از رشد شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالهای اخیر در استان خبر داد و اظهار کرد: میزان رشد شاخص ها در حوزه ict چشمگیر بوده است.
این مقام مسئول از حضور مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تحت عنوان کارگروه ارتباطات، فناوری اطلاعات و فضای مجازی در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله خبر داد و تصریح کرد: خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا