افتتاح پروژه های ICT پست بانک استان فارس در دهه مبارک فجر

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در مراسمی با حضور استاندار فارس از پروژه‌های اشتغال روستایی که از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی توسط پست بانک تامین اعتبار شده است، افتتاح شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان فارس اظهار کرد: این پروژه ها توسط کمیته تخصصی به مدیریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس مورد تایید کارگروه اشتغال استان قرار گرفته است.

وی افزود: این پروژه ها شامل ۱۵ پروژه استقرار و بهره برداری از دستگاه خودپرداز روستایی به مبلغ ۱۲ هزار میلیون ریال و سهم اشتغال ۱۵ نفر و ۱۹ پروژه ایجاد و بهره برداری از باجه های خدمات بانکی روستایی به مبلغ ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و سهم اشتغال ۱۹ نفر است که در ایام اله دهه فجر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شود.
عنایت اله رحیمی استاندار فارس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پست بانک اقدامات موثری در زمینه مشارکت و ارائه تسهیلات در راستای رونق تولید انجام داده است، تصریح کرد: حدود ۱۱۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۸۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۰۸ نفر توسط پست بانک در دستور کار داشته است که امروز چند طرح از این طرح‌ها به عنوان نمونه افتتاح شد.
وی افزود: دولت ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و رفع مشکلات معیشتی مردم را پیگیری می کند و امیدواریم این روند با سرعت بهتری ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش مشکلات و افزایش رفاه و آسایش مردم استان باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا