معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی ناملیک

اپلیکیشن ناملیک یکی از اپلیکیشن های جالب و پرطرفدار ایرانی کافه بازار می باشد که تاکنون بیش از ۱۰ هزار بار در این سایت دانلود گردیده است.

موبنا – با استفاده از این اپلیکیشن ایرانی شما می توانید به هزاران دقیقه پادکست صوتی به صورت رایگان گوش دهید ، این برنامه در سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت بهترین رادیوی اینترنتی از نگاه مردم در جشنواره وب و موبایل شده است.

پس از نصب و ورود به ناملیک ، در صفحه اصلی برنامه لیستی از پادکست های مختلف را مشاهده خواهید کرد که به ترتیب تاریخ عرضه در برنامه مرتب شده اند.برای گوش دادن به هر کدام از این پادکست تنها کافی است تا بر روی آن ها کلیک کنید تا در کسری از ثانیه پادکست مورد نظر برای شما پخش شود. در قسمت مرتبط با هر پادکست شما می توانید به آن را به عقب یا جلو ببرید و یا آن را با دوستان خود در مسنجرهای مختلف به اشتراک بگذارید. همچنین در قسمت پایین برنامه نام پادکست بعدی مشخص شده است.

شما می توانید میزان محبوبیت یک پادکست را از تعداد افرادی که به آن گوش داده اند متوجه شوید که به شکل یک هدفون که در کنار آن عددی مشخص شده است ، نمایش داده می شود. با کلیک بر روی سه خط افقی در بالا و سمت راست برنامه می توانید به امکانات مختلف برنامه دسترسی پیدا کنید. در این قسمت شما می توانید پادکست های را براساس دسته بندی های مختلف تکنولوژی ، تاریخ ، خبر ، جامعه ، روانشناسی ، داستان ، سرگرمی ، سبک زندگی ، سینما و …  مشاهده نمایید و از این طریق به پادکست های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

برنامه بخش دیگری به نام رسانه دارد که می توانید تمامی رسانه هایی که در این برنامه فعالیت می کنند و پادکست ارائه می دهند را مشاهده نمایید. یکی دیگر از بخش های جالب برنامه گویندگان نام دارد که می توانید تمامی گویندگانی که در این برنامه فعالیت دارند را مشاهده نمایید و با کلیک بر روی نام هر کدام از آن ها پادکست هایی را که تاکنون ارائه داده اند را مشاهده نمایید ، همچنین در بالای این قسمت گزینه ای وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توانید به سازندگان برنامه در صورت علاقمندی و استعداد در تولید پادکست ، پیام دهید و به نوعی به گویندگان ناملیک بپیوندید.

دانلود اپلیکیشن ناملیک :

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا