اتصال گوشی به کنسول ایکس باکس وان ساده شد

اپلیکیشن ایکس باکس وان شرکت مایکروسافت راهی مناسب برای اتصال گوشی های هوشمند به این کنسول بازی است که امکانات متنوع آن برای بسیاری از کاربران شناخته شده نیست.

موبنا – علاوه بر شرکت مایکروسافت، سونی نیز برای کنسول بازی پلی استیشن خود چنین اپلیکیشنی عرضه کرده است. اپلیکیشن سونی به کاربران امکان می دهد تا بازی خریداری کنند، انواع محتوا را به اشتراک بگذارند و به خدمات متنوع دیگری دسترسی یابند.

اما اپلیکیشن ایکس باکس لایو، مشاهده دستاوردهای هر بازی، پخش فیلم و کنترل آن، دسترسی به محتوای شبکه اجتماعی ایکس باکس و غیره را ممکن می کند.

اپلیکیشن ایکس باکس با هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید سازگاری دارد ولی کاربران باید برای استفاده از آن از جدیدترین نسخه های هر دو سیستم عامل استفاده کنند. به بیان دیگر استفاده از نسخه ۹ به بالای iOS و همین طور نسخه ۴.۱ به بالای اندروید ضروری است.

اتصال گوشی به کنسول ایکس باکس وان ساده شد

پس از نصب اپلیکیشن ایکس باکس می توان محتوای گوشی و کنسول بازی را همگام کرد و البته امکان استفاده از گوشی برای کنترل بازی و حتی به عنوان صفحه کلید نیز وجود دارد. به هر حال اگر دوست دارید اجرای بازی های کنسول ایکس باکس با گوشی را تجربه کنید، می توانید اپلیکیشن یادشده را امتحان کنید.

iOS Android

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا