دانلود Marvel Strike Force v1.2.0 بازی اکشن مارول

Marvel Strike Force از بازی های جدید اندرویدی در سبک اکشن و نقش آفرینی می باشد که شما را بار دیگر به دنیای ابرقهرمان های مارول می برد و به تازگی در پلی استور منتشر گردیده است و یک رکورد بسیار خوب با بیش از ۵ میلیون بار دانلود در این سایت از خود بجای گذاشته است.

موبنا – داستان این بازی اکشن شباهت زیادی به فیلم انتقام جویان دارد جاییکه اولتیموس با نیروهای خود به زمین حمله کرده است و قصد دارد تا با نابود کردن و تسخیر ابرقهرمان ها بر زمین فرمانروایی کند و حال پایگاه انتقام جویان که نیک فیوری آن را فرمانروایی می کند قصد دارد با گروهی از ابرقهرمانان سد راه او شود.

Marvel Strike Force
Marvel Strike Force

گیم پلی بازی بدین صورت است که شما بایستی یک تیم پنج نفره از ابرقهرمانان تشکیل دهید و سپس به سراغ انجام ماموریت های خود بروید. هر کدام از ابرقهرمان های موجود در بازی یک سری مهارت های منحصربفرد دارند که در ابتدای بازی تنها دو مهارت برای هر کدام از این شخصیت ها در دسترس شما می باشد که با پیشرفت در بازی می توانید تمامی حرکات را در اختیار داشته باشید و ضربات بهتری به دشمنان خود وارد کنید. البته شما می توانید از حرکات ترکیبی و یک سری ضربات تمام کننده نیز استفاده کنید که بکاربردن ان ها لذت خاصی را به همراه دارد زیرا برای هر کدام از آن ها انیمیشن های خاصی در نظر گرفته شده است که انجام ان ها لذت خاصی دارد.

Marvel Strike Force
Marvel Strike Force

یکی از موارد مهمی که در این بازی بایستی توجه ویژه ای بدان بکنید سیستم ارتقاء ابرقهرمان ها می باشد زیرا با بالا بردن سطح شخصیت خود در بازی سطح کلی بازی نیز افزایش می یابد. بازی از لحاظ گرافیکی و جلوه های صوتی دارای سطح خوب و قابل قبولی می باشد و سازندگان در طراحی محیط ها و شخصیت های بازی به نکات ریز نیز توجه کرده اند ، همچنین بازی دارای موسیقی های متنوع و جالبی می باشد ولی شخصیت های بازی دارای صدا پیشه نمی باشند و گفتگوهای آن ها بصورت زیرنویس نمایش داده می شود.

تریلر بازی marvel strike force

تصاویر بازی Marvel Strike Force :

دانلود بازی Marvel Strike Force :

دانلود فایل نصبی اصلی

دانلود فایل نصبی مود شده

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا