معرفی و دانلود اپلیکیشن خوانندگی میکروفون

در کشورمان علاقمندان زیادی به خوانندگی وجود دارد و در سال های اخیر برنامه های زیادی برای کشف استعدادهای خوانندگی در داخل و خارج از کشور برگزار شده است که با استقبال زیادی مواجه شده است ، برنامه ی شب کوک نیز یکی از برنامه های استعداد یابی در داخل کشور است که سری اول آن با استقبال زیادی مواجه شد و ما اپلیکیشن رسمی این برنامه را برای شما معرفی کردیم ، امروز قصد داریم یکی از اپلیکیشن های جدید خوانندگی که ایرانی نیز می باشد را برای شما معرفی کنیم.

موبنا – این اپلیکیشن خوانندگی ، میکروفون نام دارد و تاکنون بیش از ۲۰ هزار بار در کافه بازار دانلود گردیده است ، با استفاده از این برنامه می توانید آهنگ های معروف را بازخوانی کنید و در شبکه ی اجتماعی خود برنامه با سایر افراد به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن میکروفون
اپلیکیشن میکروفون

در ابتدای ورود به اپلیکیشن میکروفون بایستی ثبت نام کنید ، پس از ثبت نام در برنامه وارد صفحه ی اصلی برنامه خواهید شد ، در پایین صفحه نمایش چهار آیکون به شکل های مختلف وجود دارند که امکانات اصلی برنامه را تشکیل می دهند. با کلیک روی آیکون به شکل دو آدم می توانید بازخوانی های سایر افراد را گوش دهید ، با کلیک بر روی سه نقطه ی افقی در بالا و سمت چپ برنامه می توانید بازخوانی ها را براساس محبوب ترین ، جنجالی ترین و پرطرفدارترین دسته بندی کنید. آیکون بعدی که به شکل یک آدمک می باشد بازخوانی های شما را نشان می دهد که می توانید به آن ها گوش کنید و نقاط ضعف و قوت تان را شناسایی کنید.

اپلیکیشن میکروفون
اپلیکیشن میکروفون

آیکون بعدی که به شکل یک جام می باشد ، خوانندگان برتر برنامه را نشان می دهد که با کلیک بر روی نام این افراد ، به بازخوانی های آن ها گوش دهید و نظرات سایر افراد درباره ی بازخوانی فرد مورد نظر را مشاهده نمایید. گزینه ی آخر که به شکل یک میکروفون می باشد ، اصلی ترین قابلیت برنامه یعنی بازخوانی آهنگ های معروف می باشد ، با ورود به این قسمت آهنگ های خوانندگان معروف را مشاهده می کنید که می توانید آهنگ های آن ها را بازخوانی کنید ، البته برای بازخوانی برخی از آهنگ ها بایستی با پرداخت هزینه کاربر ویژه شوید ، البته کاربر ویژه مزایای دیگری مانند بازخوانی های بیشتر در روز ، بالابردن زمان بازخوانی و …. را نیز دارد.

اپلیکیشن میکروفون
اپلیکیشن میکروفون

پس از انتخاب آهنگ مورد نظرتان همانند عکس بالا می توانید تنظیمات مختلفی را قبل از بازخوانی اعمال کنید ، پس از اعمال تنظیمات ، وارد مرحله ی اصلی یعنی بازخوانی خواهید شد که با پخش شدن ملودی آهنگ مورد نظر بایستی به بازخوانی بپردازید. پس از اتمام اهنگ و ذخیره آن می توانید آن را در قسمت بازخوانی هایتان مشاهده کنید.

تصاویر اپلیکیشن میکروفون:

دانلود اپلیکیشن میکروفون:

download-bazar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا