معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی سحرخیز

بلند شدن از خواب صبحگاهی را می توان یکی از سخت ترین کارها برای بسیاری از افراد به شمار آورد و اکثرا برای بیدار شدن از خواب از آلارم های موجود در گوشی استفاده می کنند که در موارد زیادی مفید واقع نمی شوند زیرا به راحتی پس از خاموش کردن آلارم می توانید به خوابیدن ادامه دهید.

موبنا – امروز ما قصد داریم اپلیکیشن سحرخیز (دیگه خواب نمی‌مونی) را برای شما معرفی نماییم که یکی از اپلیکیشن های محبوب و البته کاربردی کافه بازار به شمار می رود و به شما کمک می کند تا صبح ها هر طور که شده از خواب بلند شوید.

سحرخیز
سحرخیز

همانطور که در بالا اشاره کردیم اپلیکیشن سحرخیز با سایر اپلیکیشن های آلارم که روی گوشی ها وجود دارند فرق می کند و مکانیزم عملکرد این برنامه به گونه ای است که هر طور شده شما را از خواب بیدار کند ، در واقع شما برای قطع کردن آلارم اپلیکیشن سحرخیز بایستی به چهار روش اقدام کنید ، ۱.محیطی که در آن هستید را روشن نمایید ( در صورتی که گوشی شما سنسور نور داشته باشد)  ۲.گوشی خود را به نعداد دفعات مشخصی تکان دهید ۳.از مکانی که قبلا تعیین کرده اید عکس بگیرید ۴.از یک بارکد مورد نظر عکس بگیرید.

سحرخیز
سحرخیز

این اپلیکیشن ایرانی دارای اوقات شرعی نیز می باشد که با انتخاب استان محل سکونتان می توانید از اوقات شرعی در روزهای مختلف ماه با خبر شوید و با فعال کردن آلارم مربوط به هر کدام از اذان ها از آن ها مطلع گردید. در قسمت تنظیمات هشدار شما قادر خواهید بود تا تنظیمات مختلفی را بر روی هر کدام از هشدارها اعمال نمایید ، بعنوان مثال می توانید میزان صدای آلارم را انتخاب نمایید و گزینه ی افزایش تدریجی صدا را فعال کنید و یا گزینه ی جالبی به نام تیر خلاص را فعال نمایید که با فعال کردن آن در صورتی که بعد از ۵ دقیقه از خواب بلند نشویذ برنامه شروع به پخش کردن صداهای بلند و آزار دهنده می کند و قطعا شما را از خواب بیدار می کند.

تصاویر اپلیکیشن سحرخیز:

دانلود اپلیکیشن سحرخیز:

download-bazar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا