معرفی و دانلود بازی پازل Love Balls

Love Balls یکی از بازی های جالب اندرویدی در سبک پازل می باشد که جزء پردانلودترین بازی های اندرویدی در سال ۲۰۱۸ نیز به شمار می رود که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است.

موبنا – همچنین این بازی پازل توانسته نمره خوب ۴.۲ از ۵ را در این سایت دانلود گردیده است.

Love Balls
Love Balls

گیم پلی بازی بدین صورت است که شما بایستی دو توپ را به یکدیگر برسانید ، برای رساندن توپ ها بهم در این بازی شما یک قلم در اختیار دارید که بایستی راه رسیدن این دو توپ به یکدیگر را ترسیم کنید. هر کدام از مراحل بازی دارای سه ستاره می باشد که بایستی سعی نمایید با داشتن سرعت عمل تمامی ستاره ها را کسب نمایید. با پیشرفت در بازی ، مراحل به مرور سخت تر می شوند و شما برای پیشروی در بازی و کسب هر سه ستاره ، کار دشوارتری پیشرو خواهید داشت. در مراحل باتدایی بازی شما مشکل خاصی برای رساندن دو توپ به یکدیگر ندارید و به راحتی می توانید آن ها را به یکدیگر برسانید ولی با پیشرفت در مراحل بازی برای رساندن دو توپ بایستی خطوط بیشتری را ترسیم نمایید تا بتوانید راه رسیدن دو توپ به یکدیگر را هموار کنید.

Love Balls
Love Balls

با بالا بردن امتیازات خود در بازی و کسب همه ی ستاره ها می توانید قلم های جدیدی را برای خود آزاد نمایید ، همچنین تم های مختلفی را برای توپ ها اعمال کنید. مهمترین نکته ای که بایستی در این بازی در نظر داشته باشید داشتن سرعت عمل بالا می باشد که هر چقدر بتوانید سریعتر مرحله را پشت سر بگذارید ، تعداد ستاره های بیشتری را کسب خواهید نمایید. بازی دارای گیم پلی اعتیادآوری می باشد که می تواند برای مدت ها شما را سرگرم نماید.

تصاویر بازی Love Balls :

دانلود بازی Love Balls :

معرفی و دانلود بازی پازل Love Balls

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا