قیمت انواع سکه در بازار ثابت ماند

بهای انواع سکه در بازار آزاد تهران روز دوشنبه تغییری نداشت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد.

موبنا – بر اساس نرخ های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران، معامله گران امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروختند و بهای هر نیم سکه یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۶۰ هزار تومان بود.
همچنین هر قطعه سکه گرمی ۶۳۰ هزار تومان به فروش رفت.
امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۶۴ دلار و ۳۰ سنت بود و هر مثقال طلا در بازار تهران یک میلیون و ۳۴۶ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۳۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه شد.
در صرافی بانک ملی نیز امروز هر دلار آمریکا ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان و هر یورو ۱۱ هزار و ۷۵۰ تومان فروخته می شود و بهای خرید هر یورو ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان و هر دلار آمریکا ۱۰ هزار و ۵۰ تومان است.
دیروز میانگین بهای فروش هر یورو در سامانه سنا ۱۱ هزار و ۶۹۷ تومان و هر دلار ۱۰ هزار و ۷۶ تومان بود؛ در سامانه نیما نیز هر یورو به نرخ ۹ هزار و ۷۹۸ تومان و دلار به ۹ هزار و ۵۲ تومان رسیده بود.
نرخ ها در سامانه سنا بیانگر معاملات انجام شده توسط بانک ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است و در سامانه نیما حواله های ارزی مبادله می شود.

 منبع: ایرنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا