معرفی و دانلود اپلیکیشن هواشناسی هَش

سال ها پیش اگر به شخصی می گفتیم که پیش بینی دقیق وضعیت آب و هوا در سال های آینده به این حد دقیق خواهد بود، بدون شک آن شخص چنین حرفی را باور نمی کرد.

موبنا – اما امروزه به لطف پیشرفت چشمگیر فناوری، این امکان فراهم شده است تا سیستم های کامپیوتری با بررسی تصاویر ماهواره ای بتوانند دقیق ترین پیش بینی ممکن درمورد وضعیت جوی یک منطقه را ارائه کنند.

اپلیکیشن ایرانی هَش، یک اپلیکیشن با رابط کاربری به زبان پارسی می باشد که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با وارد کردن نام محل زندگی خود، از آخرین و دقیق ترین پیش بینی های ممکن بهره مند شوید.

 اپلیکیشن هواشناسی هَش
اپلیکیشن هواشناسی هَش

یکی از نکات مثبت در مقایسه ی این اپ با اپ های مشابه، طراحی جذاب رابط کاربری آن می باشد. در اپلیکیشن هَش از طراحی جدید و بروز متریال دیزاین استفاده شده است تا کاربران بتوانند ضمن استفاده ی معمول از آن، از طراحی جذاب آن نیز لذت ببرند.

در این اپلیکیشن شما می توانید به سادگی با ضربه زدن بروی علامت ” + “، شهر موردنظر خود را در لیست پیش بینی ها قرار دهید. پس از ضربه زدن بروی این گزینه صفحه ای به شما نمایش داده خواهد شد که در آن می توانید با تایپ کردن نام شهر موردنظر به صورت پارسی یا انگلیسی، شهر موردنظر را انتخاب و آن را اضافه کنید.

 اپلیکیشن هواشناسی هَش
اپلیکیشن هواشناسی هَش

پس از افزوده شدن شهر موردنظر، با ضربه زدن بروی آن در صفحه ی اول اپلیکیشن می توانید وارد صفحه ی پیش بینی وضعیت آب و هوای آن شهر شوید. با مراجعه به این صفحه، شما می توانید علاوه بر مشاهده ی وضعیت فعلی جوی شامل: دما، وزش باد، رطوبت، فشار هوا و وضعیت کلی هوا، می توانید وضعیت هوا را به تفکیک ساعت نیز مشاهده کنید. بنابراین، با توجه به آن می توانید به سادگی برای فعالیت های روزانه ی خود برنامه ریزی نمایید و بدون نگرانی از تغییر ناگهانی آب و هوا، کارهای موردنظر خود را انجام دهید. برای حذف یک شهر از لیست هم تنها کافیست انگشت خود را روی آن به سمت چپ حرکت دهید تا آن شهر حذف شود.

علاوه بر این ها، برای این اپ از یک ویجت اختصاصی نیز استفاده شده است. شما با قرار دادن این ویجت بروی صفحه ی خانگی خود می توانید همیشه از وضعیت آب و هوای منطقه ی خود آگاه شوید. این ویجت قابلیت تغییر سایز دارد و می توانید متناسب با نیاز خود آن را تغییر سایز دهید.

 اپلیکیشن هواشناسی هَش
اپلیکیشن هواشناسی هَش

 دانلود اپلیکیشن هواشناسی هَش:

معرفی و دانلود اپلیکیشن هواشناسی هَش

معرفی و دانلود اپلیکیشن هواشناسی هَش

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا