۱۵ بازی برتر اندروید ۲۰۱۸

به جرئت می توان گفت که بازی های موبایل نسبت به تکنولوژی های قبل از خود خیلی بیشتر پیشرفت کرده اند. بازی های اندرویدی نیز به نظر می رسد که هر ساله به سطح دیگری از پیشرفت می رسند و با انتشار اندروید ۷ Nougat و Vulkan API فقط بهتر و بهتر می شوند.

موبنا – قطعا زمان زیادی طول نخواهد کشید تا این صنعت از آنچه امروزه شاهد آن هستیم نیز بیشتر پیشرفت کند. بنابراین با ادامه این مطلب در اندروید زوم همراه باشید تا ۱۵ بازی برتر اندروید را به شما معرفی کنیم.

Crashland

Crashland

Crashland در سال ۲۰۱۶ منشر شده است و همچنان در بین بهترین بازی هایی که تا به امروز ساخته شده اند قرار دارد. شخصیت اصلی این بازی یک راننده کامیون فضایی است که از مسیر خود خارج می شود و در یک سیاره بیگانه فرود می آید. کار شما در Crashland این است که بفهمید وضعیت چگونه است، آیتم های مختلف را جمع آوری کرده یا بسازید و جهان را از یک اتفاق ناخوشایند نجات دهید. این بازی یک عنصر RPG برای گسترش کاراکتر و هزاران آیتم که می توانید پیدا کرده و بسازید را شامل می شود.

۲ و Evoland 1

evoland-2

Evoland 1 و ۲ از بازی های منحصر به فرد اندروید به حساب می آیند. هر دو آن ها از مکانیک های بازی مختلف استفاده می کنند که شامل معما،RPG، شلیک کننده از بالا، مبارز کلاسیک، کارت های تجاری و مکانیک های پلتفرمر می شوند.  هر سوئیچ بین مکانیک ها باعث تغییر گرافیک می شود که باعث می شود بازی در آن مکانیک بهتر اجرا شود. هردو این بازی ها همچنین کنترل های سخت افزاری را پشتیبانی می کنند و فاقد خرید های درون برنامه ای و تبلیغات هستند و همچنین شامل داستان های متعدد و مهیجی برای بازی کردن هستند.

بازی های (MADFINGER (UNKILLED, Shadowgun, Dead Trigger

MADFINGER-Shadowgun

بازی های MADFINGER یک سابقه طولانی مدت از موفقیت را در زمینه بازی های موبایل دارا هستند. آن ها بیشتر این موفقیت را در بازی های FPS (بازی های تیراندازی اول شخص) مانند سری UNKILLED ،Shadowgun و سری Dead Trigger کسب کرده اند. سری Shadowgun بازی های علمی تخیلی تفنگی هستند که هم حالت تک نفره و هم حالت مالتی پلیر را شامل می شوند. بازی های UNKILLED و Dead Trigger سبک ماموریتی شلیک کردن به زامبی را دارا هستند که  ماموریت ها و کار های متعددی در این بازی ها برای انجام دادن قرار داده شده است. این بازی ها بهترین مثال برای بازی های FPS بر روی موبایل هستند. آخرین بازی ارائه شده توسط MADFINGER بازی Shadowgun: Legends می باشد.

Minecraft

Minecraft

Minecraft یک بازی محبوب در سرار دنیا برای تمامی سنین است. برای آن هایی که تا کنون این بازی را تجربه نکرده اند باید بگوییم که Minecraft  شما را در یک دنیای بزرگ قرار می دهد که در آن چیزهایی پیدا می کنید، می سازید، با آدم بد ها مبارزه می کنید و تقریبا هرکاری که بخواهید انجام می دهید. در این بازی یک حالت survival وجود دارد که شما مجبور به پیدا کردن و استخراج منابع و غذای خود هستید و همچنین یک حالت creative وجود دارد که همه چیز را به صورت نا محدود در اختیار شما قرار می دهد. به روز رسانی های پشت سر هم، میلیون ها امکانات جدید به این بازی اضافه کرده است. بازی کاملا با نسخه PC و کنسول خود هماهنگ است. درواقع شما می توانید با گوشی خود به صورت مالتی پلیر با کاربران آن پلتفرم ها بازی کنید. Minecraft شامل خرید های درون برنامه ای می شود اما این پکیج ها معمولا برای شخصی سازی پوسته ها ارائه می شوند.

۲ و Monument Valley 1

Monument-Valley

Monument Valley بازگشت خود به لیست بهترین ها را  با انتشار Monument Valley 2 رقم زد. هردو این بازی ها هنوز بسیار عالی هستند. درواقع هر دو آن ها مکانیک های گیم پلی و گرافیک یکسانی دارند. بازیکن این بازی در میان معما های سبک اشر ماجراجویی می کند که سطح آن ها تا جایی قابل حرکت است که مسیر را با استفاده از تخیل کامل کند. نسخه اول بازی با قیمت ۳.۹۹ دلار  عرضه شده بود و این درحالی است که نسخه دوم بازی هم اکنون تگ قیمت ۴.۹۹ دلاری را به خود اختصاص داده است.

بازی های Nintendo

super_mario_run

نینتندو شامل تعداد زیادی بازی اندروید است که همه آن ها بازی های سطح بالایی به حساب می آیند. یکی از این بازی ها سوپر ماریو ران است. بر خلاف دیگر بازی های دو بعدی ماریو، شما کنترلی برروی حرکت ماریو به سمت جلو ندارید، ماریو به طور خودکار به جلو راه می رود، از روی دشمنان خود می پرد و شما باید با زدن برروی صفحه موبایل خود، سعی کنید که بپرید و سکه های مختلف موجود در مسیر را جمع آوری کنید. نینتندو همچنین چند گزینه فریمیوم (اپلیکیشن هایی که نصب آن ها رایگان است اما دارای گزینه های خرید درون برنامه ای هستند) را نیز مانند Emblem Heroes و Animal Crossing: Pocket Camp ارائه می کند. نینتندو همچنین Dragalia Lost را در سپتامر ۲۰۱۸ به کارنامه خود اضافه کرده است. این بازی هم یک بازی خوب به حساب می آید اما عالی نیست. البته با شناختی که از نینتندو داریم مطمئن هستیم که نواقص آن را برطرف خواهد کرد. نینتندو از توسعه دهنگان بازی Pokemon جدا است و به همین دلیل است که یک بخش جدا را در این لیست به خود اختصاص داده است.

Noodlecake Studios

NoodlecakeStudios

Noodlecake Studios یکی از منحصر به فرد ترین توسعه دهنگان بازی های اندرویدی است. موضوعات بازی های آن ها گسترده و متنوع هستند. اگر بخواهیم بهترین بازی های این استدیو را نام ببریم می توانیم به ۲ و Framed 1 برای بازی های معمایی، Alto’s Adventure برای دوندگی بی نهایت، realMyst و its sequel برای بازی های معمایی سخت و Wayward Souls برای ماجراجویی اکشن اشاره کنیم. همچنین ما Lumino City را برای منحصر به فرد بودن آن و Vignettes را بخاطر سادگی اش تحسین می کنیم.

Pokemon Go

Pokemon-Go

جولای ۲۰۱۶ بود که Pokemon Go در دنیای بازی های موبایل منفجر شد و بلافاصله به بهترین بازی اندروید تبدیل شد. این بازی که بر پایه واقعیت افزوده است، شما را وادار می سازد که از خانه بیرون رفته و Pokemon هایی که از طریق GPS در شهر شما قرار داده شده اند را پیدا کنید، آن ها را آموزش دهید و توسط آن ها به جنگ دیگران بروید. این بازی اساسا تمام رکورد های مربوط به پرطرفدار ترین بازی موبایل را شکسته است. این بازی به صورت مکرر به روز رسانی می شود و این به روزرسانی ها آیتم های با محدودیت زمانی را از قبیل Pokemon های جدید و مکانیک های جدید فراهم می آورند.

PUBG Mobile و PUBG Mobile Lite

pubg

پابجی موبای یک بازی سبک FPS است که هم اکنون بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است و بالغ بر یک میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است. این بازی کنترل های موثر، گرافیک مناسب و یک داستان ساده را ارائه می کند. اساسا داستان این بازی این است که ۱۰۰ نفر از یک هماپیما پریده و در یک جزیره فرود می آیند و با استفاده از سلاح های موجود در بازی با یک دیگر می جنگند تا در نهایت یک نفر باقی بماند. این جزیره پر از سلاح های متنوع، خانه ها،پناهگاه ها و وسایل نقلیه است که کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند. بازی همچنین شامل یک مکانیک است که در صورت طولانی شدن بازی محیط آن را کوچک تر می کند.

پابجی موبایل لایت نسخه سبک تر بازی است که تعداد بازیکنان کم تری را در هر بازی و تنظیمات گرافیکی کم تر را شامل می شود. لازم به ذکر است که این نسخه از بازی فقط برای چند دستگاه موجود است.

سری Riptide GP

RiptideGPRenegade

بازی های Riptide GP احتمالا بهترین بازی های ریسینگ اندروید هستند. آخرین بازی این سری Riptide GP Renegade نام دارد. در این بازی شما به عنوان شخصی که به دلیل دستگیری در مسابقات خیابانی غیرقانونی اعتبار خود را از دست داده است بازی می کنید. این بازی یک محیط رضایت بخش، گرافیک خوب کنترل های ساده حقه های بامزه و یک بوستر را شامل می شود که به اجرا بهتر بازی کمک می کند.

Portal Knights 2

Portal-Knights 2

Portal Knights 2 تقریبا در اواخر ۲۰۱۷ وارد عرصه شد. این بازی یک بازی  سبک hack-and-slash (سبکی که اصولا بر پایه مبارزات سریع و کمبو های مختلف با سلاح های سرد است) با پیشرفت های RPG (بازی های RPG معمولا آزادی عمل زیادی در اختیار کاربر قرار می دهند به گونه ای که می تواند پایان بازی را تغییر دهد) و عناصر جعبه شنی است. این بازی همچنین ویژگی هایی مانند مالتی پلیر لوکال، پشتیبانی از کنترلر، سرور های خصوصی، آیتم های تصادفی و کار های بسیار دیگر را شامل می شود. گرافیگ بازی کمی بچگانه است که البته بعد از مدتی به آن عادت خواهید کرد. این بازی از معدود بازی های سبک جعبه شنی اکشن RPG است که یک بازی فریمیوم نیست.

بازی های Square Enixsquare-enix-logo

Square Enix یکی از معدود توسعه دهندگان بزرگ است که از ابتدا بازی های موبایل را جدی گرفته است و تعدادی از بهترین بازی های اندروید را نیز ارائه کرده است. از جمله این بازی ها در سبک RPG یا همان نقش آفرینی می توان به Final Fantasy 1-7 و ۹،games seve Dragon Quest ، Chrono Trigger،Final Fantasy XV: Pocket Edition و در سبک معمایی به Hitman: Sniper ،the original Tomb Raider ،Deus Ex Go و Lara Croft Go round out a decent selection of اشاره کرد.

سری The Room

the-rooms

The Room یک سری متشکل از چهار بازی معمایی است. آخرین بازی سری The Room به اندازه ای خوب است که آن ها را در بین لیست بهترین ها قرار دهد. در این بازی هر اتاق دارای تعدادی اشیاء رازآلود است. هدف شما در بازی این است که معما را حل کنید و از اتاق بیرون بیایید. شما پس از انجام هر مرحله به مرحله بالاتر رفته و به یک اتاق جدید منقل می شوید. در اتاق های جدید حتی ابزار های راز آلود منحصر به فرد بیشتری نیز پیدا می کنید و معما های آن ها را حل می کنید تا در نهایت برنده بازی شوید. آخرین بازی این سری، Old Sins، شامل ذخیره ابری و Google Play Games achievements می شود. این بازی همچنین چند عنصر اکشافی نیز دارد که آن را از حالت یک بازی معمایی محض خارج می کند.

This War of Mine

This-War-of-Mine

This War of Mine یک بازی ماجراجویی بی نظیر است که در سال ۲۰۱۵ توسط  استدیو ۱۱ bit studios برای اندروید عرضه شده است. وظیفه شما در این بازی رهبری گروهی از شهروندان یک شهر در میان جنگ است. شما به عنوان رهبر این افراد وظیفه دارید تا با تصمیمات خود جان آن ها را در میان جنگ حفظ کنید و از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری کنید. This War of Mine گرافیکی خوب به همراه محتوایی عالی را ارائه می کند. این بازی یکی از احساسی ترین بازی های اندروید است که می تواند احساسات شما را برانگیخته کند.

Vainglory

VainGlory

شاید بتوان گفت که Vainglory بهترین بازی سبک استراتژی MOBA موجود برای اندروید است. این بازی کاراکترهای زیادی را در کنار سبک سنتی MOBA شامل می شود. در این بازی شما با در دست گرفتن انواع سلاح ها در غالب دو تیم سه نفره با هم مبارزه میکنند و برنده ی بازی، صاحب مرکز فرماندهی دشمن خواهد بود. شما می توانید انتخاب کنید که با افراد واقعی بازی کنید و یا با بات ها. عملکرد این بازی عالی است و بیشتر از دو دوجین کاراکتر وجود دارد که می توانید آن ها را آنلاک کنید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا