تعداد کاربران گوشی های هوشمند در هند دو برابر می شود

افزایش ارائه خدمات دیتا و کاهش قیمت گوشی‌های هوشمند باعث شده تا استقبال از این محصول در برخی کشورهای در حال توسعه مانند هند به میزان چشمگیری افزایش یابد.

موبنا – تعداد کاربران گوشی های هوشمند در هند در سال ۲۰۱۷ در حدود ۴۰۴.۱ میلیون نفر بوده که این رقم در سال ۲۰۲۲ دوبرابر شده و به ۸۲۹ میلیون نفر خواهد رسید.
بررسی های موسسه سیسکو همچنین نشان می دهد که در سال ۲۰۱۷ هرروز ۱۰۸ پتابایت داده در شبکه آی پی هند رد و بدل می شود و این رقم در سال ۲۰۲۲ به ۶۴۶ پتابایت افزایش می یابد.
همچنین تعداد کل ابزار و وسایل متصل به اینترنت در هند از ۱.۶ میلیارد واحد در سال ۲۰۱۷ به ۲.۲ میلیارد مورد در سال ۲۰۲۲ افزایش خواهد یافت. علاوه بر این ترافیک مصرف سالانه سرانه هر هندی از ۲.۴ گیگابایت در سال ۲۰۱۷ به ۱۴ گیگابایت در سال ۲۰۲۲ افزایش می یابد.
گفتنی است تعداد کل کاربران اینترنت در هند هم اکنون ۳۵۷ میلیون نفر است که تنها ۲۷ درصد از جمعیت این کشور را شامل می شود. اما این رقم در سال ۲۰۲۲ به ۸۴۰ میلیون نفر افزایش می یابد که معادل ۶۰ درصد از جمعیت این کشور است. این تحولات هند را به یک بازیگر بسیار کلیدی در دنیای فناوری اطلاعات مبدل خواهد کرد.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا