معرفی و دانلود بازی Dream League Soccer 2019

Dream League Soccer 2019 جدیدترین نسخه از سری محبوب Dream League Soccer می باشد که با دارا بودن گیم پلی جذاب و پیشرفت نسبت به نسخه ی قبل توانسته نمره خوب ۴.۶ از ۵ را در پلی استور کسب نماید و تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است.

موبنا – در این بازی فوتبال شما یک هدایت باشگاه فوتبال را برعهده خواهید گرفت که با انجام کارهای مختلفی می توانید یک تیم رویایی را برای خود بسازید و تیم خود را به بهترین تیم تبدیل نمایید. در واقع گیم پلی این بازی تلفیقی از بازی های مدیریتی و فوتبال می باشد ، بدین ترتیب که در بخش مدیریتی بایستی باشگاه خود را از جنبه های مختلفی مانند ساختن استادیوم ، خریدن بازیکنان جدید برای باشگاه ، اعمال تمرین های مختلف بر روی بازیکنان تیم و … مدیریت نمایید و پس از آن در درون زمین هدایت تیم خود را برعهده بگیرید و برای پیروزی با رقبای خود بجنگید. بطور کلی بازی دارای ۶ دسته و ۷ کاپ قهرمانی می باشد که بایستی تلاش کنید تا تیم خود را به دسته های پایین تر برسانید و همچنین جام های مختلف را کسب نمایید.

Dream League Soccer 2019
Dream League Soccer 2019

کنترلر بازی بسیار خوب و ساده طراحی گردیده است و هدایت بازیکنان تنها با جوی استیک موجود در سمت چپ صفحه نمایش و یک کلید دیگر در سمت راست انجام می شود.  سازندگان بازی در بخش گرافیکی و طراحی انیمیشن های بازی بسیار خوب کار کرده اند ، در طراحی بازیکنان و استادیوم های بازی به نکات ریز توجه گرفته است و بازی از کیفیت خوبی برخوردار است همچنین سازندگان در طراحی انیمیشن های بازی زحمت زیادی به خرج داده اند که بازی را بیش از پیش جذاب کرده است.

تصاویر بازی Dream League Soccer 2019 :

دانلود بازی Dream League Soccer 2019 :

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

دانلود فایل دیتا با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا