لزوم تسریع در واگذاری خدمات دستگاههای اجرایی به دفاتر پیشخوان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با اشاره به ساماندهی و برنامه ریزی صورت گرفته نسبت به فعالیت دفاتر پیشخوان، خدمات بیشتر از سوی دستگاههای خدمت رسان برای ارائه از طریق دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی را ضروری دانست.

موبنا – به گزارش موبنا، علی صالح نساج مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان و رییس کارگروه دفاتر پیشخوان در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان ضمن بررسی مصوبات جلسه گذشته در خصوص آخرین وضعیت دفاتر پیشخوان و بررسی مشکلات آنان مواردی مطرح کرد و خواستار هرگونه اقدام نسبت به فعالیت دفاتر پیشخوان حول محور تصمیمات و ضوابط کارگروه در این استان شد.
وی با اشاره به اینکه تعدادی از دفاتر پیشخوان غیر فعال است تصریح کرد: به رغم اتمام مدت زمان اعتبار پروانه اقدامی برای تمدید انجام نشده است نسبت به اعلام آخرین اخطار کتبی برای فعال کردن دفتر یا تمدید پروانه از دبیرخانه کارگروه اقدام شود.
صالح نساج در ادامه با اشاره به تخلفات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی اعلامی توسط دستگاه های ارائه دهنده خدمت، به نظارت بیشتر بر عملکرد دفاتر پیشخوان دولت در این استان تاکید کرد.
همچنین در این جلسه پرونده های تعدادی از دفاتر تایید شده برای صدور، انتقال، جابه جایی و تمدید به منظور صدور نهایی مجوز بهره برداری به اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب مورد بررسی و تایید نهایی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا