موتور سیکلت جدید BMW با ظاهری متفاوت!(+عکس و فیلم)

موتور سیکلت C400X یک نمایشگر لمسی ۶.۵ اینچی را روی فرمان خود شامل می‌شود که انواع امکانات مورد نیاز راننده را در اختیار او قرار می‌دهد و از جمله آنها می‌توان به سیستم مسیریاب، اطلاعات تلفن همراه و … اشاره کرد.

موبنا – شرکت BMW در کنار اتومبیل‌های زیبا و کارآمدی که روانه بازار می‌کند، خط تولید موتور سیکلت‌های خود را هم پیش می‌برد و در این میان محصول جدیدی با نام C400X عرضه کرده است که با شکل ظاهری متفاوت می‌تواند یکی از بهترین موتور سیکلت‌های موجود در بازار محسوب شود و قابلیت‌های الکترونیکی و هوشمندانه‌ای را در اختیار افراد بگذارد.

موتور سیکلت جدید BMW با ظاهری متفاوت!(+عکس و فیلم)

موتور سیکلت آلمانی C400X به موتور ۳۵۰ سی‌سی تک سیلندر مجهز شده است که این موتور با توان ۳۴ اسب بخار، نیروی گشتاور معادل ۲۶ پوند-فوت را تولید می‌کند تا در نهایت این وسیله نقلیه دوچرخ بتواند در کمتر از ۹.۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و در نهایت با حداکثر سرعت ۱۳۹ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. این موتور سیکلت به منظور افزایش شتاب و مقابله هرچه بیشتر با نیروی جاذبه، به سیستم جعبه دنده افقی مجهز شده است و چارچوب فولادی لوله‌ای به همراه لاستیک‌های مخصوص باعث شده‌اند موتور سیکلت ضمن کاهش وزن، ضربات کمتری را هم در جاده‌های ناهموار انتقال دهد.

موتور سیکلت جدید BMW با ظاهری متفاوت!(+عکس و فیلم)

سیستم تعلیق C400X از نوع ۳۵ میلیمتری است و دیسک‌های ۲۶۵ میلیمتری هم وظیفه توقف موتور در سرعت‌های بالا را برعهده دارند. شکل ظاهری این موتور سیکلت هم بسیار زیبا طراحی شده است و چراغ‌های آن از نوع ال‌ای‌دی و با بخش‌بندی‌های مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

موتور سیکلت جدید BMW با ظاهری متفاوت!(+عکس و فیلم)

آنچه که C400X را از محصولات مشابه مجزا می‌کند، مجموعه امکانات الکترونیکی آن است. این موتور سیکلت آخرین استانداردهای امنیتی BMW را در خود جا داده است که از جمله آنها می‌توان به سیستم کنترل ثبات، کنترل کشش و ترمز ABS اشاره کرد. موتور سیکلت C400X همچنین یک نمایشگر لمسی ۶.۵ اینچی را روی فرمان خود شامل می‌شود که انواع امکانات مورد نیاز راننده را در اختیار او قرار می‌دهد و از جمله آنها می‌توان به سیستم مسیریاب، اطلاعات تلفن همراه و … اشاره کرد.

 

 

اپلیکیشن ویژه BMW موسوم به «کانکتد» که قابلیت نصب روی انواع گوشی‌های هوشمند را دارد امکان اتصال گوشی و این موتور سیکلت را هم فراهم می‌کند تا شما به راحتی بتوانید تمام اطلاعات و قابلیت‌های موجود در گوشی خود را روی نمایشگر موتور سیکلت در اختیار داشته باشید.

موتور سیکلت جدید BMW با ظاهری متفاوت!(+عکس و فیلم)

طراحی C400X بسیار جالب و کاربردی است. در قسمت زیر صندلی این موتور سیکلت فضای بزرگ و کارآمدی تعبیه شده است که داخل آن می‌توانید از کلاه کاست گرفته تا دیگر وسایل مورد نیاز خود را جا دهید. در قسمت جلوی این محفظه دو بخش مجزا تعبیه شده است که در آن می‌توانید کیف پول یا گوشی هوشمند خود را در آن قرار دهید و از طریق سوکت مربوطه ۱۲ واتی دستگاه الکترونیکی همراه خود را شارژ کنید. این موتور سیکلت که به زودی وارد بازار می‌شود بسته به امکانات و قابلیت‌های متفاوتی که در اختیار راننده می‌گذارد بین ۷ تا ۹ هزار دلار قیمتگذاری شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا