هوشمندترین جاکلیدی جهان متصل به گوشی هوشمند شما (+عکس)

اپلیکیشن این جاکلیدی هوشمند «تایل» نامگذاری شده است و زمانی که آن را باز می‌کنید کلید «فایند» برای یافتن دسته کلید را فشار می‌دهید و سپس «کی‌اسمارت پرو» صدای آژیر تولید می‌کند تا نشان دهد که در چه نقطه‌ای قرار گرفته است و البته به صورت همزمان روی نقشه هم می‌توانید محل استقرار آن را ردیابی کنید.

موبنا – کلیدها یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای روزمره محسوب می‌شوند که تقریبا همه مردم جهان با آن سر و کار دارند و در محیط خانه یا محل کار از انواع مختلف کلیدها استفاده می‌کنند. به مرور زمان تعداد کلیدهایی که در طول روز با آنها سر و کار داریم افزایش میابد و در این میان اگر دسته‌کلید گم شود، دردسرهای فراوانی را برای ما به وجود می‌آورد. ولی کارشناسان از ساخت یک ابزار الکترونیکی کوچک خبر داده‌اند که از آن با نام «هوشمندترین جاکلیدی جهان» یاد می‌کنند تا نگرانی برای گم شدن کلیدها از بین برود. این محصول «کی‌اسمارت پرو» نام دارد و یک حلقه دیگر به دسته کلید شما اضافه می‌کند تا سرویس‌های ویژه در اختیارتان قرار دهد.

هوشمندترین جاکلیدی جهان متصل به گوشی هوشمند شما (+عکس)

«کی‌اسمارت پرو» در اصل یک ابزار سازماندهی برای کلیدهای شما است تا آنها به صورت مرتب در کنار یکدیگر قرار بگیرند و از این طریق بتوان در یک فاصله کوچک ۱۰ کیلید معمول با اندازه مشخص را در یک حلقه اختصاصی جا داد. این جاکلیدی امکان اتصال کلیدهای بزرگ از جمله سوئیچ اتومبیل را فراهم می‌کند تا حمل آن آسان باشد. کلیدهای کوچک و معمول به کمک این ابزار بین دو قطعه پلاستیکی سخت قرار می‌گیرند و از طریق یک حلقه فولادی که در قسمت فوقانی آن تعبیه شده است به یکدیگر متصل می‌شوند تا در جای خود ثابت شوند. هر بار که به یکی از کلیدهای خود نیاز دارید به راحتی می‌توانید آن را از بین دیگر کلیدها خارج کنید و پس از اتمام کار، کلید مربوطه را دوباره به سمت محل اولیه خود بچرخانید.

هوشمندترین جاکلیدی جهان متصل به گوشی هوشمند شما (+عکس)

ولی کاربردهای این جاکلیدی به اینجا ختم نمی‌شود. در بخش پلاستیکی بدنه این محصول یک باتری کار گذاشته شده است که از طریق ورودی میکرو-یو‌اس‌بی شارژ می‌شود تا نیروی مورد نیاز چراغ ال‌ای‌دی کوچکی که روی این جاکلیدی تعبیه شده است،‌ تامین شود. در این جاکلیدی یک تراشه کوچک کار گذاشته شده است که از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می‌شود و شما به کمک اپلیکیشن مربوطه که روی گوشی خود نصب کرده‌اید می‌توانید به صورت دایم محل استقرار دسته کلید خود را مشاهده کنید تا هر زمان که آن را گم کردید، به راحتی بتوانید دسته کلید را در کوتاه‌ترین زمان بیابید.

هوشمندترین جاکلیدی جهان متصل به گوشی هوشمند شما (+عکس)

اپلیکیشن این جاکلیدی هوشمند «تایل» نامگذاری شده است و زمانی که آن را باز می‌کنید کلید «فایند» برای یافتن دسته کلید را فشار می‌دهید و سپس «کی‌اسمارت پرو» صدای آژیر تولید می‌کند تا نشان دهد که در چه نقطه‌ای قرار گرفته است و البته به صورت همزمان روی نقشه هم می‌توانید محل استقرار آن را ردیابی کنید. البته این فرآیند به صورت برعکس هم دنبال می‌شود. با این توضیح اگر فرد گوشی هوشمند خود را گم کند، می‌تواند دوبار لوگوی «تایل» که روی دسته‌کلید حک شده است را فشار دهد تا از این طریق بتواند در گوشی هوشمند خود صدای آژیر تولید کند و حتی اگر گوشی در حالت بی‌صدا قرار گرفته باشد هم اپلیکیشن مربوطه با این اتفاق سر و صدا می‌کند تا محل قرار گرفتن گوشی مشخص شود.

هوشمندترین جاکلیدی جهان متصل به گوشی هوشمند شما (+عکس)

تجربه کارشناسان روی این جاکلیدی هوشمند نشان داد کاربردهای آن با تبلیغاتی که در مورد این محصول منتشر شده کاملا مشابه است و بنابراین می‌توان گفت این جاکلیدی کاملا کاربردی است. به هر حال اگر شما جزء‌ آن دسته از افرادی هستید که کلیدها را با اندازه‌های مختلف در جیب خود حمل می‌کنید، استفاده از این ابزار کوچک توضیه می‌شود. طول این جاکلیدی هوشمند ۹.۶ سانتی‌متر، عرض آن ۲.۱ سانتی‌متر و ضخامت آن ۱.۵ سانتی‌متر اعلام شده است و بر این اساس نسبت به کلیدهای شما اندازه چندان بزرگی ندارد. با این وجود آن دسته از افرادی که همراه با خود حافظه یو‌اس‌بی، چاقوی جیبی، چراغ‌ قوه کوچک یا دربازکن نوشابه حمل می‌کنند هم می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

«کی اسمارت پرو» هم اکنون با قیمت ۶۰ دلار فروخته می‌شود و این محصول کاربردی و نوآورانه هوشمندترین جاکلیدی جهان نام گرفته است. شرکت سازنده می‌گوید افراد پس از گذشت چند هفته می‌توانند کاربردها و قابلیت‌های این محصول را دریابند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا