معرفی و دانلود بازی اکشن Prey Day: Survival – Craft & Zombie

Prey Day: Survival – Craft & Zombie از بازی های جالب و محبوب اندرویدی در سبک اکشن و بقاء می باشد که تاکنون بیش از ۱ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و نمره خوب ۴.۱ از ۵ را نیز در این سایت کسب کرده است.

موبنا – داستان این بازی اکشن در سال ۲۰۳۳ روایت می شود که با جهش یافتن ویروسی مرگبار دنیار را به ویرانه ای پسا آخرالزمانی تبدیل نموده است که پر از زامبی های وحشی شده است. حال شما در نقش قهرمان اصلی بازی بایستی جان خود را در برابر مخاطرات مختلفی حفظ کنید و برای بقای خود بجنگید. بطور ماموریت شما در این بازی پیدا کردن تجهیزات و وسایل مختلف برای بقاء می باشد ، یکی از مهمترین کارهایی که در این بازی بایستی برای خود انجام دهید پیدا کردن یک سرپناه خوب می باشد زیرا محیط خارج پر از خطرهای گوناگون می باشد که برای این کار بایستی آیتم ها و تجهیزات را در مکان های مختلفی از قبیل سوپر مارکت ها ، بیمارستان ها ، بلوک های شهری و … پیدا کنید. برای از بین بردن دشمنان خود یعنی زامبی ها می توانید از انواع سلاح های گرم ، سرد و تله ها استفاده کنید.

Prey Day: Survival - Craft & Zombie
Prey Day: Survival – Craft & Zombie

از آنجایی که بازی بصورت آنلاین می باشد ، جهان بازی بصورت پویا طراحی گردیده است که در آن می توانید با سایر افراد تعامل برقرار کنید و با آن ها تشکیل یک گروه دهید و یا اینکه می توانید به سایر افراد موجود در بازی حمله کنید و با از بین بردن آن ها تجهیزاتشان را به غارت ببرید. بازی علیرغم داشتن محیطی بزرگ دارای طراحی گرافیکی خوبی می باشد بطوریکه در جای جای نقشه می توان کوچکترین جزئیات را مشاهده کرد.

تصاویر بازی Prey Day : Survival – Craft & Zombie :

دانلود بازی Prey Day: Survival – Craft & Zombie :

دانلود فایل APK و نصبی بازی

دانلود فایل دیتای بازی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا