معرفی و دانلود GIF maker اپلیکیشن ساخت گیف

امروزه گیف یا همان تصاویر متحرک به یکی از محبوب ترین بخش های تلگرام تبدیل شده اند و کمتر کاربر تلگرامی است که از گیف استفاده نکند.

موبنا – امروز قصد داریم یک اپلیکیشن کاربردی و همه فن حریف در رابطه با گیف ها به شما معرفی نماییم ، این اپلیکیشن که GIF maker نام دارد و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است به کاربران خود دهها قابلیت از قبیل ساخت ، ادیت و تبدیل گیف ارائه می دهد.

GIF maker
GIF maker

همانطور که در بالا اشاره کردیم این اپلیکیشن ساخت گیف به شما خدمات مختلفی ارائه می دهد ، به کمک این برنامه شما می توانید قسمتی از یک ویدئو را بچینید و آن را تبدیل به گیف بکنید. همچنین می توانید چندین عکس را کنار هم قرار دهید و آن ها را تبدیل به یک گیف کنید.یکی از قابلیت های جالب این برنامه امکان اضافه کردن ایموجی و متن به یک گیف می باشد که با استفاده از آن می توانید با گذاشتن یک متن یا ایموجی بر روی یک گیف در مناسبت های مختلف آن را برای دوستان خود بفرستید ، این قابلیت در قسمت gif studio برنامه قرار دارد.

GIF maker
GIF maker

یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه امکان تغییر سرعت پخش یک ویدئو و تبدیل نمودن ان به گیف می باشد بدین صورت که شما می توانید بخشی از یک گیف را slow motion یا fast motion کنید. این برنامه به شما این قابلیت را را می دهد تا بیش از ۲۰ افکت مختلف را بر روی گیف مورد نظر خود اعمال نمایید ، همچنین شما می توانید تعادل رنگ گیف مورد نظر خود را با تغییر پارمترهای مختلفی از قبیل ر کنتراست، روشنایی و اشباع تنظیم کنید. در پایان اگر شما هم از طرفداران ساخت گیف های مختلف می باشید به شما توصیه می کنیم به هیچ وجه این اپلیکیشن را از دست ندهید.

تصاویر اپلیکیشن GIF maker :

دانلود اپلیکیشن GIF maker :

معرفی و دانلود GIF maker اپلیکیشن ساخت گیف

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا