Adobe Premiere Clip اپلیکیشن ویرایش ویدیو

Adobe Premiere Clip یکی از اپلیکیشن های کاربردی شرکت Adobe می باشد که همانند اپلیکیشن فوتوشاپ برای پلتفرم های مختلف نیز عرضه گردیده است.

موبنا – این اپلیکیشن به کاربران خود این امکان را می دهد تا بر روی ویدئو کلیپ های خود تغییرات مختلفی اعمال کنند. با ما همراه باشید تا شما را با این اپلیکیشن ویرایش ویدیو آشنا سازیم.

Adobe Premiere Clip
Adobe Premiere Clip

همانطور که در بالا اشاره کردیم این اپلیکیشن امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد و بعبارت بهتر می توان گفت که با استفاده از این برنامه هم می توانید فایل های ویدئویی خود را ویرایش نمایید و هم می توانید کلیپ های جدیدی را برای خود بسازید. برای ساخت یک کلیپ با استفاده از این برنامه بایستی چندین عکس را از گالری خود انتخاب نمایید و سپس موزیک مورد علاقه ی خود را بدان اضافه نمایید و پس از اعمال افکت های مختلف می توانید ، یک کلیپ برای خود بسازید. یکی از قابلیت های کاربردی این برنامه امکان بهبود رنگ و نور ویدئو می باشد که به شما کمک می کند ظاهر کلی کلیپ مورد نظر خود را ارتقاء ببخشید.

Adobe Premiere Clip
Adobe Premiere Clip

نقطه ی قوت این برنامه ابزار گسترده و قوی آن برای ادیت یک فایل ویدئویی می باشد ، امکان اضافه کردن عکس یا کلیپ به یک فایل ویدئویی ، امکان حذف کردن بخش هایی از یک کلیپ ، تنظیم نور ، اعمال تغییرات بصری ، اعمال صحنه آهسته ، همگام سازی موسیقی مورد نظر با کلیپ و … همگی از قابلیت هایی هستند که این اپلیکیشن فوق العاده در اختیار شما می گذارد. پس از پایان ادیت و یا ساخت یک کلیپ به راحتی می توانید آن را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. یکی از ویژگی های بسیار خوب و کاربردی این برنامه سینک قوی بین اپلیکشن های موبایل و رایانه شخصی آن می باشد ، بدین صورت که به شما این امکان را می دهد کلیپی که در گوشی خود درست کرده اید را در رایانه ی شخصی خود ادیت نمایید.

تصاویر اپلیکیشن Adobe Premiere Clip :

دانلود اپلیکیشن Adobe Premiere Clip :

download-bazar

Adobe Premiere Clip اپلیکیشن ویرایش ویدیو

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا