معرفی و دانلود Accubattery؛ اپلیکیشن نظارت بر سلامت باتری

باتری یک گوشی هوشمند را ممی توان مهمترین جزء آن به شمار آورد که ایجاد اخلال در عملکرد آن می تواند رویکرد کلی یک اسمارت فون را تحت تاثیر خود قرار دهد به همین دلیل برای عمر بیشتر باتری گوشی بایستی نکات مختلف در رابطه با نحوه ی شارژ کردن صحیح گوشی را یاد گرفت ، همچنین استفاده از اپلیکیشن نظارت بر سلامت باتری می تواند کمک شایانی برای سالم نگه داشتن باتری گوشی کند.

موبنا – اکثر اپلیکیشن های اندرویدی که برای نظارت بر عملکرد گوشی به کار می روند تنها می توانند وضعیت باتری را کنترل کنند نه سلامتی کلی آن را ، اما امروز ما قصد داریم یک اپلکیشن کاربردی به نام Accubattery  را برای شما معرفی نماییم که به شما کمک می کند تا بر عملکرد و وضعیت کلی باتری گوشی خود نظارت کنید. با ما همراه باشید تا شما را با امکانات مختلف این اپلیکیشن آشنا سازیم.

Accubattery
Accubattery

نحوه ی عملکرد این برنامه با سایر برنامه های مشابه تفاوت دارد بدین صورت که شما در همان لحظه ای که این برنامه را نصب می کنید نمی توانید از وضعیت دقیق باتری گوشی خود آگاه شوید بلکه بایستی این اپلیکشین را نصب کنید و پس از چندین روز کار با گوشی خود ، وضعیت باتری را پیگیری نمایید ، هر چقدر که مدت زمان بیشتری این برنامه بر روی گوشی شما نصب باشد ، وضعیت باتری را دقیق تر نمایش می دهد. البته برنامه در همان روز اولی که ان را نصب می کنید نیز وضعیت باتری را نشان می دهد ولی همانظور که گفتیم برای اطلاع دقیق تر بایستی مدت بیشتری از این برنامه استفاده کنید.

Accubattery
Accubattery

به طور کلی این برنامه از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است که وظایف هر کدام از بخش ها عبارتند از :

  • charging: در این قسمت شما می توانید مشاهده کنید که چه مدت طول می کشد تا باتری گوشی شما شارژ شود.
  • discharging : این قسمت به شما نشان می دهد که چه مدت طول می کشد تا باتری اسمارت فون شما با انجام کارهای مختلف خالی شود ، همچنین این قسمت مصرف باتری متوسط، مصرف در هر برنامه و … را میز نشان می دهد.
  • Health : این قسمت وضعیت باتری شما را براساس پارامترهای مختلفی از قبیل میانگین هر بار شارژ ، میزان مصرف روزانه شما و … نشان می دهد.
  • History : در این قسمت می توانید تاریخچه ی استفاده از باتری گوشی خود را در طول روز مشاهده نمایید.

تصاویر اپلیکیشن Accubattery :

دانلود اپلیکیشن Accubattery :

معرفی و دانلود Accubattery؛ اپلیکیشن نظارت بر سلامت باتری

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا