معرفی و دانلود بازی چالشی Happy Glass

Happy Glass از بازی های جالب و چالشی اندرویدی می باشد که از بازی های محبوب گوگل پلی به شمار می رود بطوریکه تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار در این سایت دانلود گردیده است و همچنین این بازی چالشی نمره ی خوب ۴.۳ از ۵ را نیز کسب کرده است.

موبنا – گیم پلی بازی بدین صورت است که در صفحه ی اصلی بازی یک لیوان خالی و یک لوله ی را مشاهده خواهید کرد که بایستی با استفاده از مدادی که در اختیاز دارید آب را با رسم مسیری از لوله به سمت لیوان برسانید تا آن را پر کنید. پس از پر کردن ، لیوان چهره ی خوشحالی به خود می گیرد و شما ستاره دریافت خواهید کرد.

البته برای ترسیم مسیر آب کار شما به این سادگی ها نمی باشد زیرا هر چقدر که در مراحل بازی پیشروی می کنید با موانع و چالش های جدیدی روبرو خواهید شد که بایستی زمان بیشتری را برای پیدا کردن مسیر درست پیدا کنید.

یکی دیگر از چالش های دیگری که در بازی با آن روبرو هستید که در واقع چالش اصلی شما می باشد محدودیت خط کشی می باشد زیرا میزان شارژ مداد شما برای ترسیم مسیر ۱۰۰ درصد می باشد که با کشیدن خطوط از میزان آن کاسته می شود.

Happy Glass
Happy Glass

اگر برای رد کردن مرحله ای با چالش روبرو شوید می توانید از راهنمایی بازی یا همان hint استفاده نمایید که برای این کار بایستی سکه بپردازید ، برای بدست آوردن سکه در بازی چندین راه مختلف از قبیل تماشای تبلیغات درون برنامه ای ، انجام چالش های روزانه بازی ( این چالش حالت رکوردی دارد بدین صورت که بایستی لیوان های مختلفی را پر از آب کنید و هر چقدر تعداد بیشتری را بتوانید پر کنید سکه بیشتری دریافت خواهید کرد) و خرید سکه از طریق پرداخت درون برنامه ای استفاده نمایید.

تصاویر بازی Happy Glass :

دانلود بازی Happy Glass :

معرفی و دانلود بازی چالشی Happy Glass

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا